12 Reacties

4 jaar geleden

Foto 2

4 jaar geleden

Geen idee eigenlijk mijn zoon heeft hem vorige week donderdag gehad en nog geen bijwerking

4 jaar geleden

Ohhh mijn kindje had dit ook, 4 dagen na de BMR en had er helemaal niet over nagedacht dat het daar van kon zijn! Hij kreeg die dag ook zo’n oor, een dag later was het allemaal weg! Of het BMR is geen idee, maar dit gebeurde dus ook na de vaccinatie

4 jaar geleden

Hier heeft luca ook maandag de 14 maanden prik gekregen, maar ik geen reactie .het zou kunnen denk .iedere kind reageerd anders natuurlijk..anders ff foto mailen naar het consultatiebureau met je vraag...

4 jaar geleden

Is mij wel gezegd dat ze rode uitslag kunnen krijgen, hier ook vorige week maandag de prik gehad en tot nu toe nog geen bijwerkingen.

4 jaar geleden

Dit hebben ze mij wel gezegd dat dit kon. Ook zeiden ze mij dat 1 prikje snelle reactie kon geven en het tweede prikje indd rond die 7 a 10 dagen.

4 jaar geleden

Ik vraag me af of dit door de vaccinatie komt. Heeft ze afgelopen dagen verhoging of koorts gehad? Zo ja dan zou het de 5de of zesde ziekte kunnen zijn. Het is een virale infectie komt vaak bij kleintjes.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy-of-one

Dit hebben ze mij wel gezegd dat dit kon. Ook zeiden ze mij dat 1 prikje sn ...
Is mij ook verteld inderdaad. Heel duidelijk uitgelegd. 1 Prik kon al direct diezelfde dag merkbaar zijn, andere prik na 7 dagen tot uiterlijk 12 dagen. En inderdaad dat rode uitslag ook een reactie kon zijn op de prikken.

4 jaar geleden

Reactie op Ynsol

Is mij ook verteld inderdaad. Heel duidelijk uitgelegd. 1 Prik kon al direc ...
Ze hebben inderdaad gezegd dat ze van de ene prik binnen twee dagen koorts kan krijgen, van de andere prik tussen de 7-10 dagen lichte mazelen, vandaar dat ik het raar vind. Heb het consultatiebureau gemaild voor de zekerheid.

4 jaar geleden

Ze hebben inderdaad gezegd dat ze van de ene prik binnen twee dagen koorts ...
Dat is altijd het beste, weet je het zeker of het een reactie op de prik is of toch wat anders. Ben benieuwd!

4 jaar geleden

Hoi allemaal, het inderdaad geen bijwerking van de bmr. Ze heeft de hand-voet-mond ziekte. Gaat binnen 2 weken vanzelf over. Bedankt voor het meedenken!

4 jaar geleden

Hier ook kindje met hand voet mond ziekte. Schijnt ook aardig te heersen op het moment. Onze BMR vaccinatie is daardoor een paar weekjes uitgesteld.