20 Reacties

4 jaar geleden

Wat leuk dat ze zo reageerde😍 wij gaan het met kerst vertellen dat wij ons 3e kindje verwachten. Express zo vroeg, omdat we weten hoeveel steun we er ook uithalen als het mis blijkt te zijn. We zijn heel benieuwd naar de reacties, weet niet of ze een 3e zien aankomen🙈

4 jaar geleden

Wat prachtig!💖 Ik verwacht mijn eerste kindje in augustus ( nu 5+3) en de familie en 2 beste vriendinnen weten t reageerde allemaal zo leuk! Allemaal huilen van blijdschap ( mijn kant van de familie dan ) de kant van mn vriend reageerde ook heel blij Maja toch mijn familie hun reactie vond ik het mooist 💖 Geniet van je zwangerschap !

4 jaar geleden

Vandaag als eerste aan mijn schoonmoeder en vader verteld. Mijn vriend ging stuk van de zenuwen 😅. Ze waren super blij. Vanavond aan mijn moeder en stiefmoeder vertellen en morgen aan mijn vader en stiefmoeder. Heel benieuwd hoe ze gaan reageren maar weet nu al dat ze allemaal heel blij zullen zijn 🤗. Ik heb een klein doosje waarin alles staat wat ik ga geven.

4 jaar geleden

Mij moeder en zus wisten het als eerste..heel apart gegaan 🙈. Ik ging vanuit mijn werk langs ons mam en mijn zus was er ook die had een paar dagen daarvoor een test gedaan (was een aantal dagen overtijd, maar haar vriend is "geholpen"). Toen heb ik voor de gein, omdat ik alle symptomen had die ik normaal heb als ik ongesteld wordt elkaar 2de test gedaan. Kwam daar gewoon binnen de 5 min die 2de streep te staan 😱. Moeders en zus helemaal blij natuurlijk. Heb mijn vriend gebeld of hij naar ons mam kwam...hij wist nog van niks natuurlijk...maarja dat zei hij al vanaf het begin "Je zus en moeder weten het eerder dan mij" 🤣. We gaan het mijn schoonouders, die nu in Spanje overwinteren voor de kerst vertellen.

4 jaar geleden

Ik ben zwanger van de eerste en we gaan het met kerst aan onze families vertellen. Waarschijnlijk geven we ze een kaartje met de boodschap erin. Denk dat ze het totaal niet zien aankomen! Als ik mij nu inbeeld hoe het zal gaan krijg ik al kriebels van de zenuwen, zo spannend! Zie m’n mams en paps al met natte oogjes. Eerste keer dat ze opa en oma worden 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op fenna88

Ik ben zwanger van de eerste en we gaan het met kerst aan onze families ver ...
Bij ons juist hetzelfde 🤗. Spannend he, ik wou dat het morgen al kerst was 😍.

4 jaar geleden

Reactie op FbJc

Bij ons juist hetzelfde 🤗. Spannend he, ik wou dat het morgen al kerst wa ...
Nou inderdaad mega spannend! Duurt nog 1,5 week 😬 Wij hebben eerst nog de 8 weken echo op de 20ste

4 jaar geleden

Wij krijgen in augustus ook ons eerste kindje. Wij hebben het vorige week bij mij thuis vertelt met Sinterklaas. Ik moest voor mijn man een gedicht schrijven waarin ik eindigde met.. Laten we hopen op veel proostmomenten in 2020 Een verbouwing bij ons thuis Een vast contract van 36u En in de zomer een kindje in ons huis Proost lieve papa Het duurde even voor ze het doorhadden, maar het gezicht van mijn moeder was geweldig Nu wachten op de eerste echo op 27 dec om het verder te vertellen! Veel plezier met vertellen iedereen!

4 jaar geleden

Reactie op fenna88

Nou inderdaad mega spannend! Duurt nog 1,5 week 😬 Wij hebben eerst nog de ...
Ik ben nu, denk ik, pas 4 weken zwanger. Maandag naar de dokter en al een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog op 7 januari 🙂. Ik hoop dat alles in orde is, heb veel krampen en weet niet of dat dat wel allemaal zo normaal is.

4 jaar geleden

Reactie op FbJc

Ik ben nu, denk ik, pas 4 weken zwanger. Maandag naar de dokter en al een a ...
Krampen horen er bij :) Ze zeggen dat dat de banden die je baarmoeder op z’n plek houden. Die worden al een beetje opgerekt nu 😊

4 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Wat leuk dat ze zo reageerde😍 wij gaan het met kerst vertellen dat wij ons ...
Wij ook wat vroeg (4 dagen voor 1e echo), maar wat is er nu mooier dan dit nieuws met kerst te brengen!

4 jaar geleden

Wij willen het met kerst vertellen aan de familie. Ben dan pas 7 weken maar het valt denk ik best op als ik een wijntje oversla en volgens mij weten ze stiekem wel dat een vierde gewenst is bij ons. Na de 10,5 weken echo willen we het pas verder vertellen aan vrienden, werk en zo. Hopen dan onze oudste 2 het eventjes geheim kunnen houden

4 jaar geleden

Wij willen het met kerst ook aan naaste familie gaan vertellen. Kan nu al nauwelijks m'n mond houden. Zeker omdat we via een icsi cryo zwanger zijn en we dus al een tijdje in het geheim bezig zijn😜 vanalles meegemaakt wat ik normaal met mn moeder zou delen en nu dus niet. En mocht het mis gaan wil ik bij hun terrecht kunnen.

4 jaar geleden

Reactie op Mv4

Wij willen het met kerst vertellen aan de familie. Ben dan pas 7 weken maar ...
Veel succes.....nee, veel PLEZIER met het te vertellen!

4 jaar geleden

Ik krijg maandag een 2e echo vanwege een eerdere bbz die een miskraam werd... daarna vertellen we het de ouders... wel heel nerveus vanwege mijn schoonmoeder... Die reageerde de eerste keer met een preek... uiteindelijk kwam ik erachter dat ze zei dat het misschien maar beter was zo... dat heb ik zowel positief als negatief opgevat.. positief ja het is beter dat mijn lichaam het zelf heeft opgeruimd... negatief vanwege de preek over dat ik er misschien niet klaar voor ben.. ik ben 27 jaar en mijn vriend 28 we zijn geen 15 meer en alles is in orde zowel onderdak als financieel🤷‍♀️ ben benieuwd wat ze volgende week te vertellen heeft😂

4 jaar geleden

Als we vanavond een goeie echo hebben ga ik dit shirtje bestellen voor onze dochter van 16 maanden. Zij krijgt deze dan aan met de kerstdagen, ik ben dan 8 weken! Anderen vertellen we het na de 12 weken.

4 jaar geleden

Wij geven met kerst deze lijstjes met onze echo (De dinsdag voor kerst de aller eerste) foto erin aan onze ouders en dan de tekst "jullie worden Opa & Oma"

4 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Wij geven met kerst deze lijstjes met onze echo (De dinsdag voor kerst de a ...
Wat ontzettend leuk

4 jaar geleden

Wij gaan het met kerst ook aan onze dichtstbijzijnde familieleden vertellen. (Schoon)ouders, (schoon) zussen en broers... Wij zijn nu ook ongeveer 7 weken, maar omdat we zoveel feestjes hebben, zeggen we het nu al. En pas bij 12 weken aan al de rest. Ik ben vooral bang voor de reactie van mijn schoonzus, omdat zij ouder is dan haar broer (mijn partner) en zij vind dat zij eerst kinderen hoort te krijgen.

4 jaar geleden

Reactie op Snoepertje20

Wij gaan het met kerst ook aan onze dichtstbijzijnde familieleden vertellen ...
Dan had ze op moeten schieten 🤣. Beetje onzin van haar om er zo over te denken. Dat jullie dan maar moeten wachten of zo? Maar snap van jou dat het vertellen dan een bepaalde lading krijgt. Ik heb het met een neef. Heeft commentaar op alles wat ik doe... dus twijvel nog of ik het met de kerstbrunch ga vertellen...