8 Reacties
4 jaar geleden
Hema laarsjes vallen sowieso erg groot en het materiaal is erg stug. Shoesme heeft zelf ook regenlaarsjes, en daar krijg je ook een soort warmtesok bij, dus mochten ze nog ruim vallen, kan je die warmte sok aan doen. Ik vind de laarsjes van Shoesme wel veel flexibeler qua materiaal.
4 jaar geleden
Reactie op Jaimy Weterings
Hema laarsjes vallen sowieso erg groot en het materiaal is erg stug. Shoesm ...
Er zitten inderdaad erg leuke tussen ook, alleen wordt er gemeld dat ze ruim vallen en dus een maatje kleiner wordt geadviseerd. Dan kom ik op maat 19. En dat hebben ze dan dus weer niet
4 jaar geleden
Reactie op BBS2020
Er zitten inderdaad erg leuke tussen ook, alleen wordt er gemeld dat ze rui ...
Ja dat zie ik nu ook inderdaad. Wellicht dat je het met de wintersok of een dikke sok wel kan overbruggen.. dat neemt ook best wat ruimte weg. Bij Wehkamp heb je ze snel in huis en is retourneren eventueel ook makkelijk.
4 jaar geleden
Ik heb die van shoesme, die hebben laarzen met zo'n oranje thermovoet erin. (ook handig voor als er nog sneeuw zou komen) Hierdoor sluit de laars perfect aan op de smalle voetjes van mijn dochter
4 jaar geleden
je hebt ook laarsjes van play shoes, die heb ik nu voor mijn dochter net zweer smalle voet. het touwtje aan de bovenkant vind ik erg handig, tegen uitvallen en er valt geen water in de laarzen wat dus gebeurd bij smalle beentjes.

4 jaar geleden
Ik had ook eerst HEMA laarsjes. Die vielen ook erg groot. Stug ook en bleven maar niet goed zitten. Maar nu ben ik voor Bergstein gegaan. Natuurrubber dus ook flexibel. Deze bevallen erg goed. Wellicht een maatje kleiner nemen? Elk merk valt ook weer anders. Ik denk dat groeiruimte sowieso lastig is in een regenlaars omdat ze idd dan afvallen
4 jaar geleden
Die van de hema vielen inderdaad groot en zijn wat wijder. Wij hebben die van de scapino, die zijn smal maar gaan wel makkelijk aan. En ze zijn niet zo duur 馃 7,50 tot 10 euro ofzo geloof ik