29 Reacties

3 jaar geleden

mijn kleine heeft dat ook maar daar weet ik dat het muggenbulten zijn

3 jaar geleden

Heb je toevallig muggen?

3 jaar geleden

Kun je ze wegdrukken? Dan is t baby acne. Insectenbeten. Zo niet, is t een kinderziekte

3 jaar geleden

Zijn muggenbeten onze kleine meid heeft hier ook last van

3 jaar geleden

Onze meid ook, muggenbultjes! Hebben nu muggen net van de kinderwagen over t bedje gespannen👍

3 jaar geleden

Het kunnen ook gewoon bultjes zij van hormonen. Geef je borstvoeding ?

3 jaar geleden

Babyacnee mijn dochtertje had dat ook

3 jaar geleden

We hadden inderdaad een mug op de kamer! Bedankt dames!!’

3 jaar geleden

Hier hetzelfde!!

3 jaar geleden

Dit zijn baby pukkeltjes, hebben veel baby's last van door de hormonen wat nog resterend in zijn bloed zit. Of een muggenbeet;)

3 jaar geleden

De onze heeft dit ook. 2 op het gezicht..

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft het zelfs nog een erger. JGZ gaf aan dat dit waarschijnlijk hormoon pukkeltjes zijn.

3 jaar geleden

Baby acné, kun je niks aan doen en gaat vanzelf weg

3 jaar geleden

Dit heeft mijn baby ook! Verspreid over haar hoofdje.

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft het ook. Kunnen ook muggenbeten zijn...

3 jaar geleden

Jaa ik dacht al muggenbeten, maar mijn vriend vond ze te klein. Ze zitten aan 1 kant van het gezicht en ze lag de nacht ervoor te slapen op haar andere gezichtshelft en we hadden een vervelende mug die we uren hebben gezocht 😋 Bedankt dames!! Dan gaan we niet wandelen zonder muggendoek op de kinderwagen!

3 jaar geleden

Onze dochter heeft hier ook last van, wij dachten ook aan baby acné

3 jaar geleden

Hier ook! Maar kraamzorg ennnnn consultatie bureau verzekerde ons dat het van de hormonen komt.. dus stom met zoeken naar die mug

3 jaar geleden

Onze zoon heeft ook allemaal pukkeltjes/uitslag/vlekjes voor mijn gevoel wordt het erger als ik zwitsal gebruik maar kan ook door de warmte komen misschien of door mijn hormonen want ik geef borstvoeding

3 jaar geleden

Reactie op Reneetje83

Onze zoon heeft ook allemaal pukkeltjes/uitslag/vlekjes voor mijn gevoel wo ...
Mijn eerste kindje reageerde ook zo op Zwitsal. Zwitsal is echt rotzooi. Gebruik beter niets waar parfum in zit.