111 Reacties

4 jaar geleden

Wat toevallig, ik ook sinds vanmorgen eerst licht roze bloedverlies.. in de loop vd middag helder rood😔 ook verloskundige gebeld en ze adviseerde om even af te wachten maar mocht ik me toch echt zorgen maken, dan kon ik gewoon terug bellen. Gister avond ook seks gehad.. dus hoop dat dat de reden is🙈 Heb niet echt krampen maar buik voelt wel anders.. beetje trekkend gevoel ofzo.. Ben 6wk. Bah wat spannend dit idd...

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Wat toevallig, ik ook sinds vanmorgen eerst licht roze bloedverlies.. in d ...
Wat vervelend en onzeker he. Hopelijk stopt het bloeden snel! Duim voor goed nieuws voor jou ook 🍀

4 jaar geleden

Ik had op ouderjaarsdag precies het zelfde. Ook na de seks. Ik was helemaal in paniek. Verloskundige gebeld, maar daarna was ik nog steeds overstuur, dus toch nog een keer gebeld voor een echo. Gelukkig was alles goed! Kun je morgen niet bellen en vragen om een echo? Is voor hun zo gebeurd en je weet dan tenminste hoe het daarbinnen gaat.

4 jaar geleden

Ik had op ouderjaarsdag precies het zelfde. Ook na de seks. Ik was helemaal ...
Fijn dat je mijn verhaal herkent! Hoelang hield het bloedverlies uiteindelijk aan bij jou? Ja ik twijfel idd om ook nog een keer te bellen, helemaal omdat het twee maanden geleden wel mis is gegaan. Voel me nu wel veel meer zwanger dan toen, maar of dat iets zegt?

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Wat vervelend en onzeker he. Hopelijk stopt het bloeden snel! Duim voor goe ...
Lief!!!! Dank je wel voor jou natuurlijk ook... ❤ Pff heb eerste echo ook pas de 21e. Twijfel idd om toch terug te bellen.. maar durf niet eens naar de wc🙈😂 probeer positief te blijven idd. Wat kan je jezelf toch gek maken..😣 heb al tegen mijn mannetje gezegd als dit echt door de seks komt dan heeft hij de komende maanden echt een probleem😂😉

4 jaar geleden

Heel herkenbaar dat je je zo druk maakt. Ik heb zelf op oudejaarsdag en de dag erna wat bruin/roze afscheiding gehad en had direct paniek. Maar zolang het niet doorzet kan het echt van alles zijn: door de seks, hard niezen, oud bloed dat nog ergens zat .. Ik weet hoe moeilijk het is maar probeer je niet te druk te maken. Maar weet dat je niet de enige bent. 🤗

4 jaar geleden

Toch maar even gebeld en kan nu die kant op. 🙏

4 jaar geleden

Ik had gisteravond ook bloed aangetroffen op het toiletpapier na het plassen. Ik ben daar zo erg van geschrokken. Vandaag ook een aantal keren licht roze afscheiding gehad. Ik maak me nu dus ook enorm veel zorgen. Gelukkig mag ik van de verloskundige een aantal dagen eerder een echo komen maken. Ik hoop zo erg dat het dan goed is. Verder is het afwachten, want ik hou er ook rekening mee dat het mis is. Het is wel fijn dat meer mensen dit hebben. Als je het echt als enige hebt is het nog enger.

4 jaar geleden

Ik heb het al eigenlijk sinds het begin iedere dag en ik ben nu 6 weken... VK zegt dat de baarmoeder heel gevoelig is en er snel een bloed van kan komen door een beweging oid... Ik maak me dus nu geen zorgen meer!

4 jaar geleden

Ze gaf aan dat als het echt een wc vol vers rood bloed is, dat het pas mis is. Heel veel mensen hebben dit! Vriendinnen van mij ook en die hebben nu gezonde kinderen

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Toch maar even gebeld en kan nu die kant op. 🙏
Succes, laat je weten hoe het gaat?

4 jaar geleden

Ik heb het al eigenlijk sinds het begin iedere dag en ik ben nu 6 weken... ...
Ja komt inderdaad vaker voor, gelukkig dat ik wat vergelijkbare verhalen kan lezen! Ben denk ik extra bang omdat het dus al een keer mis is gegaan... Toen had ik overigens echt geen wc vol Bloed, maar wel (veel) heftiger dan nu. Hopelijk is het niks! Misschien dat ik wel alsnog bel om eerder langs te kunnen komen

4 jaar geleden

Vervelend hè! Het maakt je zo onzeker. Ik had dit de 29e s avonds. In 1 keer een straaltje bloed. Daarna bruin en roze afscheiding. Maandag ziekenhuis gebeld, ze zegt is heel normaal. Zolang het niet blood zoals bij een menstruatie is het niet erg. Oudejaarsdag vervelend gevoel in de buik en avond weer iets bloedverlies. Daarna weer oud bloed. Vandaag bijna weg, maandag weer echo. 23e 1e echo gehad en was toen 5.4 dagen. Dus maandag rond de 7 weken

4 jaar geleden

Vervelend! Maar ik ben in verwachting van mijn 2e kindje en heb ook lichtroze afscheiding/bloed na sex gehad. Volgende dag was het weer weg. Hopelijk zal het bij jou ook snel weggaan.

4 jaar geleden

Reactie op NYa

Vervelend! Maar ik ben in verwachting van mijn 2e kindje en heb ook lichtro ...
Fijn dat het bij jou niks betekende, hopelijk kan ik binnenkort hetzelfde zeggen 🙏🏼

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Vervelend hè! Het maakt je zo onzeker. Ik had dit de 29e s avonds. In 1 ke ...
Spannend, hopelijk alles goed 🍀

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Succes, laat je weten hoe het gaat?
Net weer terug van de verloskundige en voor het eerst ons ini mini mensje gezien. Met een kloppend hartje❤ 🙏 Wat een opluchting! Eerste echo meegekregen. En tuurlijk het is nog zo pril en klein dus kan altijd mis gaan. Maar positief blijven moeders, hoe moeilijk het ook is. 🍀💪

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Net weer terug van de verloskundige en voor het eerst ons ini mini mensje g ...
Wauw wat fijn, super goed. Geniet ervan ☺️

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Net weer terug van de verloskundige en voor het eerst ons ini mini mensje g ...
Wat fijn!! Geniet ervan

4 jaar geleden

Ik heb eenmalig helderrood bloed met stolsels verloren maar niet heel veel. (Ongeveer 6x afvegen) en de dagen (rond een week) erna oud bloed 2x de gyn gebeld en ik kon nog een test doen. (Die gaf inderdaad meer weken aan dan de eerste test) en hoefde me geen zorgen te maken. Oud bloed was alleen maar positief zei ze. Pas bij helderrood bloed weer bellen en gelijk testen. Dan mag ik eerder langskomen voor een echo.