111 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op marr-27

Ik heb eenmalig helderrood bloed met stolsels verloren maar niet heel veel. ...
Moet je dan testen om te zien of de weken meer worden? Mijn gyn zei testen heeft geen nut want hcg blijft een tijdje in het lichaam zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Marcia81

Moet je dan testen om te zien of de weken meer worden? Mijn gyn zei testen ...
Ik had op vrijdagavond helderrood bloedverlies en kon maandag de poli pas bellen. En die zijn alleen geopend van 8.30-11.30 op doordeweekse dagen. Zodoende dat ze maandag zei doe nogmaals maar een test over een paar dagen.

4 jaar geleden

Helaas, na wakker worden nog steeds roze. Maak me echt zorgen. Vk belt me om 14u, hoop dat ik vandaag nog voor een echo mag komen 😟

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, na wakker worden nog steeds roze. Maak me echt zorgen. Vk belt me o ...
Sterkte met deze onzekerheid.. Dat het roze id, is denk ik ook positief hoor😘. Ik heb er vertrouwen in dat het goed komt!

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, na wakker worden nog steeds roze. Maak me echt zorgen. Vk belt me o ...
Hoi Marloes, bij is het eergisteren in de avond ook begonnen. Gisteren ook nog twee keer last van gehad en vanochtend nog niets. Ik hoop dat het wegblijft. Ik snap je onrust. Helaas kan ik pas op zijn vroegst eind volgende week voor een echo. Ik hoop dat dan blijkt dat alles goed is. Ik hoop dat je snel terecht kunt en dat alles in orde is!

4 jaar geleden

Sterkte met deze onzekerheid.. Dat het roze id, is denk ik ook positief hoo ...
Thanks 😘 ik hoop het zo!! Ben zo onzeker na die miskraam vorige keer. Ik houd me maar vast aan dat het toen snel erger werd tot echt heftig bloeden en nu niet..

4 jaar geleden

Hoi Marloes, bij is het eergisteren in de avond ook begonnen. Gisteren ook ...
Ho Selma, vervelend he!! Hopelijk blijft het weg bij jou en heb je goed nieuws volgende week! Was het bij jou ook na seks oid?

4 jaar geleden

Hoi Marloes. Hier al een dikke 3 weken dagelijks bloedverlies. De ene keer bruin, de andere keer roze of zelfs rood. Gisteren een echo gehad en niets aan de hand. Er was een kleine wurm met kloppend hartje te zien. Bloedverlies hoeft niet altijd iets slechts te betekenen. Ik moet wel toegeven dat ik het ook nog steeds niet een lekker idee vind, maar er is mij verzekerd dat het bloedverlies wat ik de afgelopen 3 weken heb gehad niks met een miskraam te maken heeft. Heb zelf 2x een eug gehad wat ook begon met bloedverlies, dus ik snap je angst

4 jaar geleden

Reactie op Annebel91

Hoi Marloes. Hier al een dikke 3 weken dagelijks bloedverlies. De ene kee ...
Hi Annebel, Wat fijn dat het bij jou niks betekent, helemaal na je eerdere ervaringen! Hopelijk ben je er snel vanaf. Ik hoop maar dat ik ook snel gerustgesteld kan worden, want kan het niet echt van me afzetten!

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Thanks 😘 ik hoop het zo!! Ben zo onzeker na die miskraam vorige keer. Ik h ...
Ja daarom! Heel goed van je en daarbij is het ook zo dat je begon te bloeden na gemeenschap, dus dat duidt ook weer meer op een bloedvaatje dan op een miskraam. Ik zie het positief voor je in 😘

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Thanks 😘 ik hoop het zo!! Ben zo onzeker na die miskraam vorige keer. Ik h ...
Hoi Marloes, nee ik had de dag ervoor seks gehad. Niet de avond dat het begon. Dus waar het precies vandaan komt, geen idee en dat maakt wel erg onzeker. Ik denk dat ik me pas gerust(er) voel als alles oke blijkt te zijn. Nu nog even geduld hebben. Ik heb wel vaker gehoord dat er na de seks een vaatje kan springen, dus ik hoop dat dat bij jou de oorzaak is geweest. Ik duim mee dat je zo snel mogelijk een echo kunt krijgen en dat het bloeden stopt of in ieder geval niet heviger wordt. 🙏🏻

4 jaar geleden

Marloes, hoe is het gesprek met de VK gegaan? 😘

4 jaar geleden

Zit erg te twijfelen om dit berichtje te plaatsten omdat ik zo graag wil dat jullie hoop houden en het Echt bij iedereen anders is❤ Gisteravond nog een echo gehad en een mooi regelmatig hartje gezien. Vandaag loop ik letterlijk leeg en moet ik rekening houden met het ergste😢 Morgen krijg ik een echo omdat ik nu teveel bloed verlies en het niet duidelijk zichtbaar zal zijn. Lieve dames, elke situatie is anders en elk lichaam is anders. Ik geniet nog heel even met jullie mee, blijf positief🙏❤

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Zit erg te twijfelen om dit berichtje te plaatsten omdat ik zo graag wil da ...
Hoi Maria, Wat heftig zeg, heel veel sterkte en ik hoop dat het toch goed komt ondanks dit! 🙏🏼 snap inderdaad dat je je heelveel zorgen maakt nu, ik duim voor je! 😘🍀

4 jaar geleden

Marloes, hoe is het gesprek met de VK gegaan? 😘
Op zich wel oké, ze gaf aan dat ze het niet meteen heel zorgwekkend vond klinken (ikzelf wel). Met name omdat het dus na contact is ontstaan. Ik moet nu afwachten tot maandag, hopelijk is het dan gestopt en kan ik voor een echo komen. Dit weekend was er geen plek meer. Het lijkt nu eerder bruinig dan roze, dat stemde haar wel positief maar het wordt nog niet minder voor mijn gevoel.. Ben vandaag op de dag af even ver als dat het de vorige keer misging, bizar toch?

4 jaar geleden

Reactie op Annebel91

Hoi Marloes. Hier al een dikke 3 weken dagelijks bloedverlies. De ene kee ...
Ik heb precies hetzelfde! Probeer me er ook maar niet druk om te maken...

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Zit erg te twijfelen om dit berichtje te plaatsten omdat ik zo graag wil da ...
Jeetje, hoop dat het niets ernstigs is. Veel sterkte ❤

4 jaar geleden

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en blijf positief❤❤

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en bl ...
Aww wat verschrikkelijk!! Heel veel sterkte de komende periode🌹

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en bl ...
Oh wat ontzettend verdrietig!!! Heel veel sterkte!!