111 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en bl ...
Wat verdrietig .. heel veel sterkte de komende tijd ♥️

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en bl ...
Wat erg! Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Veel sterkte 😢

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en bl ...
Wat vreselijk! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen. 🌹

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en bl ...
Ontzettend veel sterkte gewenst ⭐

4 jaar geleden

Veel sterkte♥️

4 jaar geleden

Tjonge, dat is echt schrikken 😢 wat verdrietig zeg... heel veel sterkte!!

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Ben net toch de kleine verloren. Bedankt voor jullie lieve berichtjes en bl ...
Veel sterkte!

4 jaar geleden

Ik heb het al eigenlijk sinds het begin iedere dag en ik ben nu 6 weken... ...
Hi k, Hoe ziet het er bij jou uit? Is het ook bij afvegen? Het zet bij mij niet verder door maar stopt ook niet..

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Hi k, Hoe ziet het er bij jou uit? Is het ook bij afvegen? Het zet bij mij ...
Hoi Marloes, Bij mij bloed het ook nog steeds helaas, maar tot nu toe wordt het niet heviger. Iedere keer vind ik opnieuw hoop en bij iedere bloeding raak ik opnieuw in paniek. Wat een onzekere tijd dit....

4 jaar geleden

Hoi Marloes, Bij mij bloed het ook nog steeds helaas, maar tot nu toe wor ...
Hoi Selma, welke kleur heeft het bij jou? Bij mij lijkt het nu bruin en waterig, snap er niks meer van..

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Hoi Selma, welke kleur heeft het bij jou? Bij mij lijkt het nu bruin en wat ...
Bij mij is het nog steeds licht roze. Het leek er gisteren even op dat het gestopt was, maar helaas was het er gisteravond en vanmorgen weer.... Zo vervelend. Ik wil gewoon graag weten wat het betekent. Ik vind deze onzekerheid vreselijk. Als het bij jou bruin is, dan kan het zijn dat het oud bloed is. Hopen dat het dan ook snel stopt bij je.

4 jaar geleden

Ah sterkte! :( zo lastig deze periode. Ik verlies ook al een tijd bloed. Op een gegeven moment de verloskundige gebeld en kon die middag komen voor een echo waarop ze niks zagen en wel vocht achter m'n baarmoeder. Moest direct bloedprikken voor hcg waarde en een inwendige echo waarmee ze vermoedden dat het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. 2 dagen later weer bloedprikken en was hcg met 51% gestegen maar nog niks te zien op de echo. Een week later moest ik weer komen en was er een hartje te zien. Afgelopen donderdag weer een echo gehad waar een krachtig hartje op te zien was. Ik verlies nog steeds bloed en ook helder rood. Maakt me super onzeker dus denk dat ik morgen ga bellen of ze ook kunnen kijken waar het vandaan komt want er zat geen vocht meer achter m'n baarmoeder. Zou nu bijna 9 weken moeten zijn. Iemand hier ervaring mee?

4 jaar geleden

Reactie op Monikalaferte

Ah sterkte! :( zo lastig deze periode. Ik verlies ook al een tijd bloed. ...
Ik snap je bezorgdheid Monika. Wel positief dat tot nu toe alles goed is met het vruchtje. Ik hoop dat het ook goed blijft gaan. Heel vervelend dat de oorzaak voor het bloeden onbekend is. Ik heb wel gelezen dat er ook in veel gevallen geen oorzaak wordt gevonden. Hoe lang heb jij nu al last van bloedverlies?

4 jaar geleden

Ik begin nu ook krampen te krijgen, dus ga uit van het ergste..

4 jaar geleden

Ik snap je bezorgdheid Monika. Wel positief dat tot nu toe alles goed is me ...
Ja echt vreselijk. Je denkt dan na een echo weer positief maar dan ga je weer naar de wc en dan is dat wel heel lastig. Vanaf 6 december bloed ik.

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Ik begin nu ook krampen te krijgen, dus ga uit van het ergste..
Oh nee :( heel veel sterkte!!

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Ik begin nu ook krampen te krijgen, dus ga uit van het ergste..
Hai Marloes, Hou hoop 🍀en ik lees met jou/ jullie mee❤❤ en blijven bellen als je het niet vertrouwd.

4 jaar geleden

Reactie op Monikalaferte

Ja echt vreselijk. Je denkt dan na een echo weer positief maar dan ga je we ...
Oh dat is al een behoorlijke tijd! Sterkte en hou hoop ook al is dat ontzettend moeilijk als je steeds bloed aantreft.

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Ik begin nu ook krampen te krijgen, dus ga uit van het ergste..
Oh nee ik hoop het niet Marloes! 🙏🏻