111 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op DMNQ_

Ja idd! Ben echt de dagen aan het aftellen😣. Ik hoop het zoo erg heb hier ...
Wat goed dat je zo positief blijft, voor al na wat je al hebt meegemaakt. Wauw respect❤ ik blijf met je / jullie meelezen. Hier nog wat onwerkelijk. Blijf deze week even thuis van het werk. Ik vloei nog wel maar idd net de hoeveelheid van een menstruatie. Gister echo gehad en mijn lichaam heeft binnen 1 dag alles zelf schoongemaakt. Was niks meer te zien. Gekke is dat ik totaal geen krampen of buikpijn heb gehad voor of tijdens mijn miskraam??! Puur veel bloed verlies en het verlies en van stolsels en uiteindelijk het vruchtje... Zit stiekem al wel weer veel te lezen wanneer de meeste weer beginnen etc Blijft dubbel..Het is een groot verlies en voel me alleen en leeg😔 maar ook weer kracht en liefde voor een volgende💔❤

4 jaar geleden

Reactie op DMNQ_

Dankjewel! Hoe gaat het met jou?
Hoi CCMDS, Hier helaas ook nog steeds roze afscheiding. Sinds gisterochtend is het enkel in de ochtend na het opstaan dat er wat roze afscheiding in het toilet vloeit. De rest van de dag heb ik gisteren en tot nu toe vandaag ook niets meer aangetroffen bij het afvegen. Ik voel me wel een beetje raar in mijn bovenbuik en dat maakt me ook wel onzeker. Donderdag heb ik de echo en dan hoop ik op meer duidelijkheid. Het aftellen duurt zo lang. Mijn man houdt hoop omdat het roze is en blijft en dat het beperkt blijft tot een keer per dag. Ik zelf heb er meer moeite mee omdat ik iedere keer hoop dat het is gestopt en dan bijna 24 uur later weer wat aantref... Helaas kunnen we alleen afwachten wat het zou kunnen zijn als er überhaupt een verklaring voor is.

4 jaar geleden

Reactie op Marsmaria13

Wat goed dat je zo positief blijft, voor al na wat je al hebt meegemaakt. W ...
Heel knap van je Maria dat je nog even met ons meeleest en meeleeft. Neem de tijd om dit verdriet weer te verwerken en ik gun je van harte binnenkort een voorspoedige en gezonde zwangerschap!

4 jaar geleden

He bah die onzekerheid om gek van te worden!! Ik zelf zaterdag hele lichtroze afscheiding gehad een heel klein beetje.. mijn echo van 14 januari is vervroegd naar morgen Mijn verloskundige zei dat dit zeker geen reden is om ongerust te zijn dat het zo ontzettend vaak voorkomt .. door indd gemeenschap,of hard niezen kan er een bloedvaatje gesprongen zijn. Ik hoop dat dit bij jou ook het geval is !❤

4 jaar geleden

Helaas, zoals ik eigenlijk al wist is het een miskraam.. alles was al zo goed als weg. Heel verdrietig en vooral in de war, want wat betekent dit twee keer achter elkaar?? 😢 Sterkte voor iedereen die nog in onzekerheid zit, ik duim voor beter nieuws voor jullie! 🍀

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, zoals ik eigenlijk al wist is het een miskraam.. alles was al zo go ...
Ach wat verdrietig. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop voor jou dat het snel weer raak is en dat het dan wel goed mag gaan 😥😘

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, zoals ik eigenlijk al wist is het een miskraam.. alles was al zo go ...
Ach nee Marloes! Heel erg verdrietig. Heel veel sterkte met het verlies. 🌹 Ik hoop dat je snel een voorspoedige en gezonde zwangerschap mag meemaken.

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, zoals ik eigenlijk al wist is het een miskraam.. alles was al zo go ...
Wat vreselijk Marloes.. Geen woorden voor. Ik wens je veel sterkte..

4 jaar geleden

Jeetje Marloes, wat verschrikkelijk .. heel veel sterkte de komende tijd ♥️

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, zoals ik eigenlijk al wist is het een miskraam.. alles was al zo go ...
Heel veel sterkte meid....

4 jaar geleden

Wat rot om te lezen Marlous. Toch even hart onder de riem voor anderen met zelfde symptomen: ik had vrij heftig bloedverlies, uit het niets. Tweede kerstdag voor naar SEH in ziekenhuis gegaan en er was niets aan de hand. Later weer een echo en ook dat zag er prima uit. Nu af en toe nog wat oud bloed, wat roze bij afvegen, maar ik ben niet meer zo ongerust. Het is vrij gebruikelijk (1 op 5) & ik zie het maar als teken van goede doorbloeding. In het ziekenhuis en bij verloskundige maakte niemand zich zorgen, dus dan ik ook niet meer. Wel naar natuurlijk, en liever geen bloed, maar je hoeft niet direct van het ergste uit te gaan wanneer het gebeurt.

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, zoals ik eigenlijk al wist is het een miskraam.. alles was al zo go ...
Heel veel sterkte Marloes🌹

4 jaar geleden

Wat naar om te lezen Marloes. Veel sterkte. Hier ook 2 maal bloedverlies gehad en net een positieve echo met kloppend hartje. Nu 8 weken. Gyn gaf aan dat het een gesprongen vaatje is geweest

4 jaar geleden

Bedankt allemaal! Steun is echt fijn. En ik ga vol goede moed door naar februari, en voor ze zekerheid langs een gynaecoloog om te checken of alles goed is. Twee keer binnen 3 maanden voelt toch niet helemaal goed..

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Bedankt allemaal! Steun is echt fijn. En ik ga vol goede moed door naar fe ...
Oh lieverd nee je was er al zo bang voor. Onzettend veel sterkte samen en geef niet op 🌹

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Bedankt allemaal! Steun is echt fijn. En ik ga vol goede moed door naar fe ...
Lieve Marloes, wat schrikken dit!! Zat zo te hopen vandaag dat je goed nieuws zou hebben. Heel veel sterkte deze tijd❤❤ en wie weet zien we elkaar weer in feb voorbij komen🙏❤🍀

4 jaar geleden

Sterkte meid

4 jaar geleden

Reactie op MarloesVA

Helaas, zoals ik eigenlijk al wist is het een miskraam.. alles was al zo go ...
Ohh wat erg voor je schat..😣 neem tijd voor jezelf, als je wilt praten je weet me te vinden. Hoe vervelend ook het heeft niet altijd met jou te maken, de natuur doet zijn werk helaas.. Ik hoop dat je toch snel een goede en gezonde zwangerschap mag voldragen ❤️

4 jaar geleden

Oh bah Marloes! Heel veel sterkte!! 🌷 a Ja ik had eerst een leeg zakje maar de gyn gaf aan dat het ook heel vroeg kon zijn omdat de testen tegenwoordig heel gevoelig zijn. Ook al klopte dat niet helemaal met de termijn.. binnen 48 uur was mijn hcg met 51% gestegen wat dan weer meer duidt op een vroege zwangerschap schijnt. Nu dus een kloppend hartje. Vandaag weer gebeld omdat ik nog steeds bloed om te onderzoeken waar het wegkomt maar ze onderzoeken niks tot 12 weken zei ze. Wellicht een vaatje aan baarmoeder of vagina die snel bloed. Afwachten tot de 16e hier.

4 jaar geleden

Reactie op Monikalaferte

Oh bah Marloes! Heel veel sterkte!! 🌷 a Ja ik had eerst een leeg zakje ma ...
Vervelend zeg dat ze niet willen onderzoeken wat de oorzaak is van het bloeden.