12 Reacties

4 jaar geleden

Hoe gaat het ondertussen met jou? Ik heb al een tijdje bruinverlies, en sinds een paar dagen ook af en toe roze. Ik probeer ook positief te denken (het is heel weinig en ik heb geen krampen), maar ik maak me toch vaak zorgen...

4 jaar geleden

Ik heb ook wat bruinverlies en word er ook heel onzeker van. Wel met de verloskundige gebeld en die zei ook als het maar niet gepaard gaat met erge buikpijn en dat het ook echt rood bloed gaat worden. Ik hou het gewoon goed in de gaten maar elke toiletbezoek zit ik met spanning naar beneden te kijken. Zo spannend allemaal, ook omdat dit mijn eerste zwangerschap is weet ik totaal niet wat ik kan verwachten.

4 jaar geleden

Reactie op Ambermm

Ik heb ook wat bruinverlies en word er ook heel onzeker van. Wel met de ver ...
Ik heb net hetzelfde! Ik hoop dat ik na de eerste echo volgende week wat gerustgesteld ga zijn :)

4 jaar geleden

Reactie op Mamalie1

Ik heb net hetzelfde! Ik hoop dat ik na de eerste echo volgende week wat ge ...
Ja ik ben benieuwd! Ik heb mijn eerste echo pas 17januari dus nog even wachten..

4 jaar geleden

Hi, heb ook steeds bij t afvegen wat roze/rood bloedverlies. De ene keer is t er wel en soms ook niet. Ik ben nu ongeveer 4 weken zwanger en 14 januari eerste echo. Maar ik voel me heel erg zenuwachtig hierdoor en ben bang dat t mis kan gaan! Ze zeiden idd in t ziekenhuis zolang je maar geen koorts krijgt en stolsels gaat verliezen t geen kwaad kan maar dat het dus ook echt mis kan gaan. Maak mezelf helemaal gek nu..

4 jaar geleden

Reactie op ms1980

Hi, heb ook steeds bij t afvegen wat roze/rood bloedverlies. De ene keer is ...
Ja spannend is het hè, je weet ook dat je er niks aan kan doen en op je lichaam moet vertrouwen. Maar wat zal het fijn zijn als we de eerste echo gehad hebben en weten dat het goed zit!

4 jaar geleden

Reactie op Ambermm

Ja spannend is het hè, je weet ook dat je er niks aan kan doen en op je lic ...
Ja ik kan niet wachten:) heel erg spannend allemaal. Hopelijk houd t ook vanzelf op één deze dagen. Zou helemaal fijn zijn

4 jaar geleden

Reactie op ms1980

Hi, heb ook steeds bij t afvegen wat roze/rood bloedverlies. De ene keer is ...
Ik heb precies hetzelfde. Ene keer heel licht roze en andere keer wat meer bloed achtig. Ik heb geen krampen of extreem verlies maar ik maak mezelf wel helemaal gek.

4 jaar geleden

Reactie op DeniseVN

Ik heb precies hetzelfde. Ene keer heel licht roze en andere keer wat meer ...
Ja het is echt heel vervelend! Ik heb het vooral in de ochtend iets meer en dan daarna wordt t steeds minder.. hopen dat t stopt en ik probeer er maar niet teveel aan te denken.

4 jaar geleden

Reactie op ms1980

Ja het is echt heel vervelend! Ik heb het vooral in de ochtend iets meer en ...
Mijn vk zei dat dit zolang het licht roze is heel normaal is. Omdat je hele nacht gelegen hebt dat het dan in de ochtend iets meer is. Proberen ons idd niet druk te maken!

4 jaar geleden

Bij mij is het in de ochtend ook meer. Mijn zus had dit ook tijdens haar zwangerschap en die heeft een kerngezond dochtertje van 2 jaar dus dat geeft me ook al meer vertrouwen!

4 jaar geleden

Hier ook last van roze afscheiding en ook rugpijn. De verloskundige gaf bij mij ook aan dat ik mij niet direct zorgen hoef te maken. Blijft toch heel lastig om je geen zorgen te maken. Volgende week de eerste controle.