33 Reacties

5 jaar geleden

gewoon even bij je baby aanpassen.

5 jaar geleden

Ik volg even. We gebruiken nu de tummy tub, heel prettig.

5 jaar geleden

Ik heb dit een keer gedaan, was heel lekker en relaxt. Ik ben bij mijn ouders in bad gegaan en mijn moeder gaf mijn zoontje aan en haalde hem er daarna ook weer uit. Idd temp op hem aanpassen, daarna had ik nog even een momentje in bad voor mijzelf en dus het water wat warmer gedaan

5 jaar geleden

Vanaf een week of 6 zijn wij samen in bad gegaan! Ik leg dan de thermometer van ons babybadje in het grote bad en daar staat een groen stukje waartussen de temperatuur moet zitten, en daar doe ik altijd zo hoog mogelijk, maar koelt inderdaad snel af.. wij gaan meestal ook maar een minuutje of 10 dus als ik het echt koud vind worden dan gaan we eruit. Het is een absolute aanrader om te doen, het is zo gezellig! Gewoon voor het moment toch even accepteren dat het water niet heel warm is!

5 jaar geleden

Meestal ga ik eerst lekker zelf in bad, en als het afgekoeld is dan komt mijn vriend met me meisje en dan kan ze nog even samen met mij in bad😊 hij blijft er dan bij en kan haar weer aanpakken om aan te kleden. Ze vind het heerlijk

5 jaar geleden

Deden wij vanaf een week of 6. Inderdaad een beetje koud, daarom doe ik t het liefst als mijn vriend thuis is: eerst even samen met mijn kindje in bad, dan haalt mijn vriend hem er uit en zet in de warme kraan nog even open voor een momentje voor mezelf :)

5 jaar geleden

Ons dochter ga ook mee met mij in bad vriend geeft ze aan en haalt ze er terug uut dan doe ik er nog wat goed warm water bij

5 jaar geleden

Ja, heerlijk! Wij hebben een badkraag die ze ook bij een babyspa gebruiken. Daardoor kan ze heerlijk lekker zelf dobberen.

5 jaar geleden

Ik ben nu twee keer met ons meisje in ons grote bad geweest. Na een minuut of 10 is ze het zat, maar voor die tijd is het heel gezellig! Ze is donderdag 6 weken 🥰

5 jaar geleden

Jaa is heel leuk! Wij hebben het al met een week of 3 gedaan.. mee met papa in bad, ik geef hem dan aan en was hem enz en daarna neem ik hem weer mee, hij vind het prachtig!

5 jaar geleden

Kraamzorg gaf aan dat dit mag vanaf dat het navelstompje eraf is.

5 jaar geleden

Ik heb dit al van een week of 6 gedaan. Vind ons ventje heerlijk. Ik start meestal met een temp van 38 a 39, het koelt toch snel af, en start enkel met zijn beentjes en poepje. En dan geleidelijk zakken. Naast het bad heb ik een wipstoeltje met zijn handdoek op klaarliggen. Daar wikkel ik hem dan na 15 min in en zet ik de warme kraan nog even open om nog een 10 min te genieten, als hij het toelaat en rustig blijft. Maar in het algemeen heerlijk samen genieten.

5 jaar geleden

Ik ben nu 2x met onze dochter in het grote bad gegaan. Toen ik de nacontrole bij de verloskundige heb gehad met 6,5 week ben ik met haar in bad gegaan. Heerlijk!! Ik check het water met mijn elleboog als ik het bad aanzet, vervolgens ga ik in het bad en brengt mijn man Sofie en dan kan ze even met mij in bad. Alleen lukt het niet.

5 jaar geleden

Lekker doen! Ons dropje vind het heerlijk. Ik laat de kraan lopen op 38 graden en dan houden we het wel tussen de 20 of 30 min vol saampjes..

5 jaar geleden

Hier ook een groot succes. Meneer vond het zo ontspannend dat hij alles liet lopen van onder 🤣 Daarna ook nog maar onder de douche 😅

5 jaar geleden

Wat een goed idee om eerst samen te gaan en dan zelf te relaxen, dat gaan we proberen 🤗

5 jaar geleden

Reactie op LS24

Ja, heerlijk! Wij hebben een badkraag die ze ook bij een babyspa gebruiken. ...
Waar heb je die gekocht?

5 jaar geleden

Met 3 wkn samen gedaan Want in haar eige badje was alleen maar huilen ..nu doen we om de x samen en ze begin het te genieten alleen..zeker en aanraden om eerst saampjes te gaan😊 ze is nu 10 wkn💝

5 jaar geleden

Reactie op BabyKlok

Hier ook een groot succes. Meneer vond het zo ontspannend dat hij alles lie ...
Haha hier hetzelfde af en toe! Ons mannetje geniet er ook zo heerlijk van

5 jaar geleden

Meteen na de kraam week zijn wij met ons zoontje in het grote bad gegaan. Hij vind het heerlijk. De eerste keer was het zo ontspannend voor hem dat hij op de arm in bad in slaap viel. Hij gaat nu geregeld mee in het grote bad daarnaast gaat hij afwisselend in het badje of de tummytub. Sinds twee weken heeft hij ontdekt dat als hij met z'n armpje in het water slaat het spettert.