33 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb dit een keer gedaan, was heel lekker en relaxt. Ik ben bij mijn ouders in bad gegaan en mijn moeder gaf mijn zoontje aan en haalde hem er daarna ook weer uit. Idd temp op hem aanpassen, daarna had ik nog even een momentje in bad voor mijzelf en dus het water wat warmer gedaan
5 jaar geleden
Vanaf een week of 6 zijn wij samen in bad gegaan! Ik leg dan de thermometer van ons babybadje in het grote bad en daar staat een groen stukje waartussen de temperatuur moet zitten, en daar doe ik altijd zo hoog mogelijk, maar koelt inderdaad snel af.. wij gaan meestal ook maar een minuutje of 10 dus als ik het echt koud vind worden dan gaan we eruit.
Het is een absolute aanrader om te doen, het is zo gezellig! Gewoon voor het moment toch even accepteren dat het water niet heel warm is!
5 jaar geleden
Deden wij vanaf een week of 6. Inderdaad een beetje koud, daarom doe ik t het liefst als mijn vriend thuis is: eerst even samen met mijn kindje in bad, dan haalt mijn vriend hem er uit en zet in de warme kraan nog even open voor een momentje voor mezelf :)
5 jaar geleden
Jaa is heel leuk! Wij hebben het al met een week of 3 gedaan.. mee met papa in bad, ik geef hem dan aan en was hem enz en daarna neem ik hem weer mee, hij vind het prachtig!
5 jaar geleden
Ik heb dit al van een week of 6 gedaan. Vind ons ventje heerlijk.
Ik start meestal met een temp van 38 a 39, het koelt toch snel af, en start enkel met zijn beentjes en poepje. En dan geleidelijk zakken.
Naast het bad heb ik een wipstoeltje met zijn handdoek op klaarliggen. Daar wikkel ik hem dan na 15 min in en zet ik de warme kraan nog even open om nog een 10 min te genieten, als hij het toelaat en rustig blijft.
Maar in het algemeen heerlijk samen genieten.
5 jaar geleden
Ik ben nu 2x met onze dochter in het grote bad gegaan. Toen ik de nacontrole bij de verloskundige heb gehad met 6,5 week ben ik met haar in bad gegaan. Heerlijk!! Ik check het water met mijn elleboog als ik het bad aanzet, vervolgens ga ik in het bad en brengt mijn man Sofie en dan kan ze even met mij in bad. Alleen lukt het niet.
5 jaar geleden
Reactie op LS24
Ja, heerlijk! Wij hebben een badkraag die ze ook bij een babyspa gebruiken. ...
Waar heb je die gekocht?
5 jaar geleden
Reactie op BabyKlok
Hier ook een groot succes. Meneer vond het zo ontspannend dat hij alles lie ...
Haha hier hetzelfde af en toe! Ons mannetje geniet er ook zo heerlijk van
5 jaar geleden
Meteen na de kraam week zijn wij met ons zoontje in het grote bad gegaan. Hij vind het heerlijk. De eerste keer was het zo ontspannend voor hem dat hij op de arm in bad in slaap viel. Hij gaat nu geregeld mee in het grote bad daarnaast gaat hij afwisselend in het badje of de tummytub. Sinds twee weken heeft hij ontdekt dat als hij met z'n armpje in het water slaat het spettert.