5 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Ik heb de placenta aan de voorkant liggen en sinds zaterdag voel ik onze kleine meid. Voornamelijk als ik rustig op mijn rug lig en mijn man zijn hand op mijn buik heeft. Dan voel ik haar echt onder zijn hand gaan liggen. Ongveer 1x per dag voel ik ook plopjes die elkaar opvolgen, en zit ze lekker te trappelen haha. 🥰 Ben nu 21+3.

4 jaar geleden

Ik voel het ook sinds 18 weken meerdere keren per dag! Ook mijn vriend kan het soms al voelen aan de buitenkant (19 week nu)

4 jaar geleden

Mijn placenta ligt ook aan de voorkant en Ik ben 20+2 en voel nog geen bewegingen. Komt vanzelf:)

4 jaar geleden

Hoi! Ik heb hetzelfde. Placenta aan de voorkant. Bij de 20 weken echo zei ze dat ik het waarschijnlijk minder snel zal voelen. Alsof de baby het hoorde begon ze gelijk heel veel te bewegen (had het voor de 20 weken nog niet zoveel gevoeld)z Zie het zelfs dagelijks aan buitenkant. De baby zal dan waarschijnlijk aan de goede kant liggen. Kan ook zo zijn dat je het de dag erna weer minder voelt omdat ze nog zoveel ruimte hebben om te bewegen. Dat is mijn ervaring. :)

4 jaar geleden

Ja hier ook! Laag (1,8 cm van de baarmoedermond af) en aan de voorkant. Voel al duidelijk beweging vanaf week 15 (twijfel over daarvoor misschien ook al), 2e kindje. Schoppen wordt steeds duidelijker en harder en m'n man kan het ook al een paar weken voelen, nu ruim 21 weken. Ene dag inderdaad wel meer dan de andere dag maar wel dagelijks sinds 2 weken, vooral als ik even zit of lig.