7 Reacties

2 jaar geleden

Op haar buik leggen?

2 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Op haar buik leggen?
Helaas wilt ze niet, ze blijft dan spelen

2 jaar geleden

Slapen jullie samen? De meeste kindjes slapen beter in de veilige nabijheid van mama

2 jaar geleden

Reactie op Oumi

Helaas wilt ze niet, ze blijft dan spelen
Het is iets waar je doorheen moet.. wij zijn in de winter overgegaan op een slaapzak met dichtgenaaide hand openingen en dat was echt wel even 3 nachten wennen (hij kwam van de puckababy). Dat hebben we een aantal weken gedaan tot de slaapzak te klein was en toen gingen we over naar eentje met de handjes ook vrij.. nou de eerste dagen was het alleen maar speentje uit de mond pakken en spelen. Maar ik heb volgehouden.. dus niet meer de oude slaapzak pakken en ik had toen ook al geen dekentjes meer in bed. Dat wende na een paar dagen wel en nu kan hij zo heerlijk slapen met alleen een slaapzak! Het zijn gewoon een paar helse nachten geweest.. maar ik zou het wel doen, dan ben je er daarna vanaf 😊

2 jaar geleden

Dit geeft me motivatie dank je wel! Bleef je kleine man huilen en dan nog niet gaan? Ik vind het heel moeilijk

2 jaar geleden

Reactie op Oumi

Dit geeft me motivatie dank je wel! Bleef je kleine man huilen en dan nog n ...
Vaak eerst spelen en daarna kwam meestal wel het huilen.. we waren ook een beetje zoekend naar manieren, soms hielden we z'n handjes vast tot hij zelf in slaap viel, of we wiegden hem in slaap. Ik geef hem sowieso meestal wel even 5 minuten om het zelf te proberen.

2 jaar geleden

Bedankt ! Ik ga het weer bij elk slaapje proberen