57 Reacties

3 jaar geleden

Ik lees mee! Heb precies het zelfde 😊

3 jaar geleden

Dat vroeg ik mij nou ook af..... ik ben 30 weken ... wij hebben bijna nog elke dag. Soms nog zelfs 2 x 😁 maar laatste tijd begin ik me daar ook steeds meer aan te twijfelen plus ik heb al 2 keer bloedverlies gehad na de seks. Niet veel maar wel licht...

3 jaar geleden

Hier 28 weken zwanger en meerdere malen per week sex, geen probleem, ik heb alleen maar zin en de baby heeft nergens last van

3 jaar geleden

De baby kan de baarmoeder samen voelen trekken. En natuurlijk voelt hij/zij de bewegingen die jullie maken ook, maar ach...hij/zij heeft geen idee of jij wandelt, zwemt of seks hebt 😉 Geniet ervan, want je kindje zit prima beschermd. En zoek een ander standje als het pijn doet.

3 jaar geleden

Mij is wel eens verteld dat klaar komen voelt bij een baby als gestreeld worden! Zeer prettig dus🙂 Sex is prima zolang je vliezen niet gebroken zijn!

3 jaar geleden

Dat vroeg ik mij nou ook af..... ik ben 30 weken ... wij hebben bijna nog e ...
Heb je dit met je vk besproken ? Bloedverlies willen ze vaak wel graag weten zeg maar...

3 jaar geleden

Zolang je geen kans hebt op vroeggeboorte, kan het totaal geen kwaad. Dit zal je vk of gyn dan ook aangeven trouwens 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mamaromy

Heb je dit met je vk besproken ? Bloedverlies willen ze vaak wel graag wete ...
Nee moet vanavond heen dus zal het wel aangeven. Maar ik las op internet dat dat gewoon een adertje kan zijn. T is echt heel licht, bijna roze....

3 jaar geleden

Lekker blijven doen zolang het goed voelt! Blije mama = blije baby 🥰

3 jaar geleden

Lekker blijven doen zolang jullie er beide van genieten hier ook 7 maanden zwanger en doen het nog steeds erg vaak ik vind sex al erg lekker 🙈 maar vanaf een week of 16 vind ik het nog lekkerder heel gek maar het voelt veel intenser dan anders Dus zolang het nog kan gewoon blijven doen doen wij hier ook hahahaha

3 jaar geleden

Oooh wat wou ik dat ik dit ook kon. Mijn libido steekt diep in de kelder en dus nooit in de mood. Ik zou zo graag mijn man wat meer plezieren, maar het lukt me gewoon niet. Heb ook wel heel zwaar parcours afgelegd om tot deze zwangerschap te komen, dus speelt helaas al langer.

3 jaar geleden

mijn moeder vertelde mij dat sex juist goed is voor de zwangerschap, je rekt het dan allemaal een beetje op wat weer helpt bij de bevalling😊 je zou gewoon tot de laatste dag sex kunnen hebben

3 jaar geleden

Ik word jaloers van jullie libido haha! Bij mij is het echt sinds dag 1 van mijn zwangerschap verdwenen en het is op 1 hand te tellen hoevaak we seks hebben gehad. M’n vriend mist het enorm 😅😆 Maar lekker van genieten zolang je geen pijn hebt of iets kan het geen kwaad hoor!

3 jaar geleden

Dat vroeg ik mij nou ook af..... ik ben 30 weken ... wij hebben bijna nog e ...
HOEDAN 😱! Mijn man mag van geluk spreken als we al 1x in de 2 weken seks hebben 😂😂! Mijn libido is volgens mij met het vliegtuig ergens heengegaan en komt voorlopig niet terug... Gelukkig klaagt of zegt hij er echt nooit wat over. Dus probeer hem af en toe wel te verwennen maar andersom echt geen behoefte aan. Wou dat ik dat wel had, mis ons seks leven wel! 🤯

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

HOEDAN 😱! Mijn man mag van geluk spreken als we al 1x in de 2 weken seks h ...
Haha ja geen idee! Op het begin had ik het ook heel erg.... toen tijdje weggeweest dat ik echt dacht ulgggg blijf echt ff van me af.... en nu opeens is het weer raak😂😂😂 raar hè al die hormonen!

3 jaar geleden

Ik ben 30 weekjes zwanger, en gewoon nog gemeenschap van 3/4 x in de week. Vaak ook onzeker als het geen kwaad kan kwa standjes omdat ik eigelijk zowel alle standjes nog doe, alleen wat buikkrampen na het klaar komen. Ook uit onzekerheid aan me verloskundige gevraagd als het geen kwaad kan omdat het inderdaad wel eens wat steviger aan toe kan gaan, maar zolang je er zelf geen last van heb is het gewoon in orde, de baby ervaart vrijwel niks. ( wat ik in t begin wel dacht ) van daalijk word ze wakker geschud ofz hahahah...

3 jaar geleden

Hier ook hoor tot afgelopen week. Krijg nu toch erg veel last van bekkenklachten met 31weken. Donderdag moet ik eerst naar de fysio, hopelijk vertelt die dat het alleen maar goed kan zijn om het in beweging te houden😂

3 jaar geleden

Reactie op augustusbaby

HOEDAN 😱! Mijn man mag van geluk spreken als we al 1x in de 2 weken seks h ...
Vreselijk hé, bij mij is het net hetzelfde. En als je hier dan leest dat er zijn die nog 3 a 4x per week seks hebben. Bij mij lukt het echt niet, en merk dat het moeilijk is voor mijn man. Hopelijk komt het na de bevalling snel weer terug.

3 jaar geleden

Reactie op Miss V

Vreselijk hé, bij mij is het net hetzelfde. En als je hier dan leest dat e ...
Nou echt hoor! Ik lig elke avond als een walvis op het droge! 😂 Dikke buik, doodmoe en echt totaal geen zin om aangeraakt te worden 😂! Als wij 3 a 4x in de week seks zouden hebben zou mijn vriend echt een ontzettend goede week gehad hebben! Ben wel super blij en dankbaar dat hij er niet over klaagt of begint. Wel is gevraagd of hij het erg vindt en dan is hij wel gewoon eerlijk en zegt hij: Tuurlijk mis ik het, maar een relatie is veel meer dan alleen maar seks! En dan smelt ik van binnen! (Maar niet van onderen) 🥴

3 jaar geleden

Ik denk dat het heel oké is hoor! Hier ook veel meer zin dan voor de zwangerschap! Ook nog wel zo’n drie keer per week, alles is wel veel gevoeliger! Na de seks/klaarkomen vaak een harde buik maar mij is eigenlijk verteld dat dat geen kwaad kan. En sex hebben schijnt ook goed te zijn voor een soepelere bevalling (vraag me niet hoe dat zit verder 😅🤷🏻‍♀️)