23 Reacties
5 jaar geleden
Wij gebruiken de bakjes van Hema om de etenswaren in te vriezen. In het begin de hoeveelheid voor 2 dagen, dan at onze zoon 2 dagen hetzelfde. Maar hier uit eten is niet handig. Daarvoor kan je die van munchkin gebruiken, die hebben een zuignap aan de onderkant en blijven dus goed stevig staan bij het zelf eten.
5 jaar geleden
Deze zijn het. Ook niet zo duur en op termijn met variatie aan voedingen is het handig om er best wat in huis te hebben.

5 jaar geleden
Reactie op Jaimy Weterings
Wij gebruiken de bakjes van Hema om de etenswaren in te vriezen. In het beg ...
Jullie hevelen dus ook over. Wij gebruiken nu nog de bakjes van OXO, maar die worden echt te klein
5 jaar geleden
Jullie hevelen dus ook over. Wij gebruiken nu nog de bakjes van OXO, maar d ...
Ja klopt, oxo is een beetje vergelijkbaar met die van Nuby. Maar die bakjes zijn erg groot en onpraktisch in een vriezer. Ik kan zo'n 18 bakjes van Hema kwijt in een vriezer la, tegenover misschien 9 van Nuby. Zeker als ze straks meer variatie gaan eten, is het ideaal als je een voorraadje kan maken. Anders blijf je koken🙈
5 jaar geleden
Reactie op Jaimy Weterings
Ja klopt, oxo is een beetje vergelijkbaar met die van Nuby. Maar die bakjes ...
Dan is dat wel een goede om even in mijn achterhoofd te onthouden.
Heb nu allemaal zakjes in de vriezer met overal verschillende groentes etc in die vanuit de ijsblokjes komen en dan haal ik eruit voor wat hij de volgende dag gaat eten.
5 jaar geleden
Wij hebben de Philips avent bewaarbakjes. Wordt ook wel gebruikt voor moedermelk. Vind ze geweldig. Goed formaat. Stapelbaar. En je kan met potlood erop schrijven wat erin zit bijv.
5 jaar geleden
https://www.google.nl/amp/s/www.nu.nl/binnenland/6116631/advies-warenautoriteit-gebruik-geen-servies-van-bamboe-of-maisvezels-meer.amp
Wij hebben ons bamboesetje maar meteen weg gedaan 😭. Ben ook wel benieuwd naar fijne bakjes/servies.
5 jaar geleden
Reactie op leeuwac
Balen hé!!! Zeker ook omdat ze niet zo goedkoop waren. Was zo blij met het setje, maar helaas.
Gaan denk ik die van Mushie bestellen.
Weet niet of mensen er al ervaring mee hebben, maar schijnt wel fijn te zijn. Ook het bakje met de zuignap eronder.
5 jaar geleden
Setjes van twist en shake schijnen ook super te zijn, maar best duur en ook daarvan weet ik niet of ze fijn zijn.
5 jaar geleden
Stick& stay van done by deer. Absolute aanrader! Overigens wordt melamine en bamboo tegenwoordig afgeraden voor warm eten/drinken (zie voedsel en Warenautoriteit) dus let ook daar op
5 jaar geleden
Setjes van twist en shake schijnen ook super te zijn, maar best duur en ook ...
Ik heb ook van twistshake besteld. Kosten vallen reuze mee! Heb een set met 4 borden , placemat waarop het vast word geklikt , een rietjesfles en 5 hervulbare zakjes en 3 lepels en bestekset voor €40,-
5 jaar geleden
Reactie op mommyb
Ik heb ook van twistshake besteld. Kosten vallen reuze mee! Heb een set met ...
Heb je die via hun site zelf bestel dan?
5 jaar geleden
Ik heb de bewaar bakjes via deze site: https://oxo-tot.nl/babyvoedingsbakje/
In het begin een ijsblokjes houder aangeschaft, daarna de kleinste bakjes en nu de grotere bakjes aangeschaft. Tevens hebben ze ook hele fijne lepeltjes die ze verkopen
5 jaar geleden
Reactie op mommyofnoah
Ik heb de bewaar bakjes via deze site: https://oxo-tot.nl/babyvoedingsbakje ...
Heb de 60ml en de 180, alleen in die van 180 passen maar net 2 ijsblokjes in. 🙈