7 Reacties

5 maanden geleden

Bij onze dochter is ook Playmobil favoriet. En voor onze zoon wil ik ook iets leerzaams hij is ondertussen 6 en daar wil ik loco voor kopen dit is ook voor de kleintjes te krijgen

5 maanden geleden

Wij hebben van vrienden een hele tijd geleden veel houten treinsporen gekregen. Daar ga ik nu van Playtive uitbreidingsets voor kopen (zelfrijdende treinen, remote trein, politiekantoor, hijskraan etc.) Dat isvoor sint. Voor kerst heb ik de Majorette Super City garage gekocht. Een hele grote autogarage met automatische lift en veel toeters en bellen. Speelgoed waarvan ik hoop dat hij zich een tijdje alleen met kan bezig houden. Het blijft altijd een gok, mijn zoontje is meer een actieve buitenspeler.

5 maanden geleden

Reactie op Adriana-25

Bij onze dochter is ook Playmobil favoriet. En voor onze zoon wil ik ook ie ...
Loco vindt onze peuter van net drie ook heel erg leuk om te doen. Is hier zeker een hit. En ook fijn dat ze het zelf kunnen doen. Onze peuter vindt twister junior ook heel leuk. Little Dutch treinbaan is hier ook een hit. Het leuke is dat je hier ook uitbreidingsset ten kunt bijkopen/bijvragen aan anderen. We hebben de trein van de Ikea erbij gekocht zodat de trein zelf kan rijden (op batterijen). Hier is het keukentje ook nog een grote hit.

5 maanden geleden

Onze dame vindt playmobil ook echt leuk, kan ze uren mee spelen. En lego ook. Vandaag is haar kado van de sint binnen gekomen, het peppa pig speelhuis (nu in de aanbieding bij bol. Ze is erg met rollenspellen etc bezig. En met kerst hebben we een prinsessen tent voor op haar kamertje. Verder krijgt ze van opa en oma een wasmachine en een vaatwasser en van de andere opa en oma weet ik nog niet.

5 maanden geleden

Reactie op Tannnnie

Onze dame vindt playmobil ook echt leuk, kan ze uren mee spelen. En lego oo ...
Deze heeft onze dochter ook! Is ook bij haar een hit🥰

5 maanden geleden

Op dit moment zijn de grote memory (64 stuks) en de stokjes (Djeco soort mikado) echt favoriet en gaan dan nu ook in de spelletjes hoek zitten. En hij kan ook wel echt zoet zijn met echt lego in elkaar zetten. Hij kan helaas heel slecht alleen spelen, maar is wel echt van de rollenspellen en wilde graag een poppenhuis. Twijfelde tussen de Duplo familiehuis en het speeltuin nu van Lidl die laatste wees hij keer op keer aan. Daarnaast: - Lego bouwsets (2 sets) - Lego wegplaten - Monopoly jr - Twister jr - Uno jr - New Classic Toys toren spel - Goliath Banana Joe - Kinetic Sand ijstractaties - Bosch gereedschapskoffer - Broodtrommel - Toilettas - Elektrische tandenborstel Daarnaast wilde wij al heeel lang een Switch hebben en nu is hij zo oud dat hij er ook mee uit de weg kan. Dus die hebben we gekocht en dan wat spellen erbij. Voor hem brainacademy en Animal Crossing Voor ons allemaal nog Mario Cart. De rest komt onder de kerstboom. Maar dat is voor hem dan echt minimaal.

5 maanden geleden

Hier werd heel duidelijk om een step gevraagd en spelletjes zijn allemaal een hit. En nog wat kleine paw patrol dingetjes. Maar waar hij op het moment het meest mee speelt is het baby speelgoed wat voor zijn 3 weken oud zusje weer van zolder gekomen is...