12 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb een slaapzakken van prenatal 86/92/98. En van de hema 86/104

2 jaar geleden

Wij hebben eentje van 110 en dat is echt niet overdreven te groot! Zo kunnen ze ook wat vrijer bewegen en de armgaten zijn ook niet oversized. We hebben meestal slaapzakken van Jollein of Briljant.

2 jaar geleden

Hoi! Mijn dochtertje weegt 10 kilo en is 75 cm ze draagt slaapzak maatje 90 van jollein nog steeds.

2 jaar geleden

110 van jollein zou inderdaad ook al kunnen. Al plooi ik de armpjes van de 90 nog over.

2 jaar geleden

Ik begrijp je helemaal. Mijn zoon 10 kg en 80 cm. Draagt ook maatje 86. Ik heb slaapzakken van 90cm, heb er ook 1 van 110, maar die is idd super groot. Maar bij die van 90 heb ik ook het gevoel.dat die snel te klein gaan zijn. Persoonlijk ben ik fan van de Bemini slaapzakken. Vind het handig dat je de benen kan splitsen, maar zijn niet goedkoop helaas. Heb er dus ook 1 van C&A. Ik vind dan weer de dikte moeilijk, want de ene keer lijkt hij kou te hebben, de andere keer te warm. Het is in de slaapkamer steeds tussen 18 en 20 graden. Dus hier is het echt de ene keer een TOG 1.5 en dan weer TOG 3. De ene keer met romper en pyjama, de andere keer enkel in romper of pyjama. En dan nog eens het probleem dat hij snachts regelmatig helemaal nat is, dus slaapzak in de was. Maar kan ook niet elke dag wassen, dus zou er meerdere moeten hebben. Ook al uren op internet doorgebracht. Moeilijk hé

2 jaar geleden

Ik heb ook een 110 en het is inderdaad groot. Ik gebruik die van hema 86/104

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is ongeveer even groot en wij hebben Hema slaapzakken van maat 86 tot 110. Ik vind ze wel wat lang maar ze slaapt er prima in.. wie weet hebben we er volgend jaar ook nog wat aan 😇😇

2 jaar geleden

Mijn zoontje weegt iets meer als 10 kilo en zit ook in maat 86 en past zijn slaapzakken van 90 echt niet meer hoor. Dan zitten zijn voetjes er zowat tegenaan. Nu heb je natuurlijk wel ruimte onderin maar dat is juist lekker, kunnen ze ook nog lekker bewegen met hun beentjes erin. Ik heb 1 winterslaapzak van de Hema (echt een topding!) en 2 slaapzakken van Jollein, ook top. En eentje vd Zeeman, ook blij mee haha. Als je een winterslaapzak zoekt zou ik die vd Hema echt aanraden, wij hebben die witte zachte 🥰

2 jaar geleden

Ik vind dat heel erg per merk verschillen. Zou het gewoon even proberen! Onze dochter zit in 80/86 en heb de slaapzakken van prenatal 86/92 uit m’n hoofd. Zit perfect

2 jaar geleden

Onze dochter is 10kg en 81cm heeft maat 80. Wij hebben slaapzakken maat 68-80 nog steeds en past eigenlijk prima. Verder ook nog een 90cm van jolein de 4 seizoenen ik vind die best lang en kan ze zeker nog een hele tijd mee doen.

2 jaar geleden

Hema 86 tot 104 is erg lang Prenatal 80,86,92 is perfect. Zeeman 90 is kort. Meyco 90 zelfde als de Prenatal 80,86,92 Dochter weegt 10.5 en is 78cm.

2 jaar geleden

Wij hebben de puckababy vier seizoenen slaapzak. Deze zou van 6maanden tot 2,5jaar gebruikt kunnen worden echter gebruiken wij hem pas vanaf 8 a 9 maanden. Bij 6 maanden was die nog veel te ruim. Verder een hele fijne slaapzak.