71 Reacties

3 jaar geleden

Ik slaap het lekkerste op me linkerzij met een zwangerschaps kussen.heerlijk tussen me benen en buikje rust erop! #24weken

3 jaar geleden

Nu pas 24 weken maar kan nog prima op m'n buik slapen. Af en toe slaap ik beetje half op m'n zij half op m'n buik heb eventueel ook nog een voedingskussen liggen馃槵

3 jaar geleden

Ik slaap met een los kussen of een voedingskussen. Beetje afhankelijk waarmee ik het lekkerste lig. Ik lig op mijn zij/buik. # 26 weken zwanger

3 jaar geleden

Hier met 25 weken een voedingskussen in bed... zo'n grote lekker rondom scheelt weer 'zeulen' met omdraaien 馃槄 en het liefst op mn linkerzij

3 jaar geleden

Ik ben nu 27 weken zwanger, en slaap het beste met een zwangerschapkussen om me heen zodat als ik draai mijn buik op de kussen rust

3 jaar geleden

Inderdaad kussen of voedingskussen ter ondersteuning.. Gelukkig slaap ik nog erg goed! Maar slaap sowieso al op mijn zij met een kussen tussen mijn benen 馃榿

3 jaar geleden

Ben bang dat ik hem plet馃ぃ馃ぃ hij begint altijd te trappen als ik op m鈥檔 zij ga liggen en als ik op me rug ga gooit ie z鈥檔 hele lijf omhoog lijkt wel en krijg ik een kneiter harde buik poeh geen fijn gevoel 馃

3 jaar geleden

Haiiii, ik heb het zelfde probleem jammer genoeg... Ik heb hele erge last van mijn onderrug en ik probeer op zo 'n fijne manier te liggen met een kruik bij me rug en met een voedingskussen tussen mijn benen dat die zo mijn buik en rug ondersteund, echter werkt dit maar voor even en ben ik alweer snel wakker en kan ik me draai niet meer vinden in bed 馃槶 hele nachten draaien draaien en nog eens draaien 馃槶

3 jaar geleden

Reactie op Destiny Sprong

Haiiii, ik heb het zelfde probleem jammer genoeg... Ik heb hele erge last v ...
Yes ik dus ook....... 馃槓馃槓馃槓

3 jaar geleden

Ik merk dat ik ondanks de kussens niet lekker lig, en vaak wordt ik snachts wakker met pijn in de heup waar ik net op heb gelegen. Nu ga ik meestal halverwege de nacht op de bank verder slapen. daar lig ik dan met mijn rug half tegen de rugleuning van de bank aan, zodat ik niet helemaal op mijn zij lig. En mijn knie毛n opgetrokken, eentje omhoog en eentje opzij. Dat is momenteel het enige wat echt werkt...

3 jaar geleden

Ik heb ook lang gedaan over mijn draai vinden met slapen. Nu een groot Voedingskussen zodat in die niet mee hoef te nemen van links naar rechts. Lig liefs half op mijn buik half op mijn zij te slapen op de rechter kant. Nu 25+3.

3 jaar geleden

Reactie op Roslyn

Ik merk dat ik ondanks de kussens niet lekker lig, en vaak wordt ik snachts ...
Idd pijn in je heup of in me schouder of arm! Aaaaawh haha wat zijn we zielig h猫 meiden馃お馃檲 het maakt bij mij ook echt niet uit kussen of niet niets lijkt wel lekker te liggen.

3 jaar geleden

Wij hebben een waterbed, echt fantastisch, kon tot voor kort gewoon nog op m鈥檔 buik liggen, sorry heb je niks aan maar wilde het toch delen 鈽猴笍

3 jaar geleden

Ben bang dat ik hem plet馃ぃ馃ぃ hij begint altijd te trappen als ik op m鈥檔 zij ...
Haha precies dit gewoon 馃槃

3 jaar geleden

Met een groot Voedingskussen! Heerlijk ligt dan om me heen zodat ik niet die doorligpijnen krijg in m鈥檔 heup en schouder. Ik Werd daar ook wakker van s nachts.

3 jaar geleden

Reactie op Mellie91

Hier met 25 weken een voedingskussen in bed... zo'n grote lekker rondom sch ...
En wat is een grote?!!!鈽猴笍 ik heb er 1 maar die is niet fijn..... geloof vd Hema

3 jaar geleden

Reactie op AmyS

Met een groot Voedingskussen! Heerlijk ligt dan om me heen zodat ik niet di ...
Welke is dat????? 馃槏

3 jaar geleden

Welke is dat????? 馃槏
Ik heb de doomoo buddy! Hij is wel een beetje prijzig maar ik ben er echt super blij mee. Slaap dus ook zo goed als elke nacht met het gevaarte. En als de kleine er is kan ik hem voor het voeden gebruiken of om hem er lekker in weg te leggen op de bank of in de box. Dan kan hij er lekker tegenaan liggen.

3 jaar geleden

Reactie op AmyS

Ik heb de doomoo buddy! Hij is wel een beetje prijzig maar ik ben er echt s ...
Volgens mij is die ik heb net zo groot..... kan er niet mee over weg of ik ben gewoon te bewegelijk in me slaap 馃槃

3 jaar geleden

Volgens mij is die ik heb net zo groot..... kan er niet mee over weg of ik ...
Ooh echt? Ik had dat na 2 weken gebruiken ook. Dan had ik echt ruzie snachts. Maar sinds ik dus wat verder ben en mijn buik ook al wel echt is gegroeid. Ligt hij alweer een paar weken in m鈥檔 bed. Ik ga er vaak in liggen met aan beide kanten even veel kussen zeg maar. En dan in de loop van de nacht neem ik hem mee van links naar rechts als ik draai. En dat gaat dus wel goed nu zonder ruzie met dat ding 馃槀