7 Reacties

2 jaar geleden

Het is op zich logisch dat hij in de middag langer gaat slapen. Daar is volgens mij niks mis mee. Ons zoontje is zelf naar 1 slaapje per dag gegaan en die duurt gemiddeld 3 uur. Antwoord op jouw vraag: kan goed een sprongetje zijn. Zou het nog een weekje aankijken voordat je echt dingen gaat veranderen.

2 jaar geleden

Hier zitten we al een maand met hetzelfde probleem! Ik hoor vaker dat het normaal is rond die leeftijd. Onze routine is daardoor echt niet meer hetzelfde. Ik lees even mee

2 jaar geleden

Ik denk dat ze een sprong hebben. mijn zoontje van bijna 14 maanden ook De nachten zijn sinds 3 dagen echt een drama 😓 en overdag valt hij ook met moeite in slaap

2 jaar geleden

Hier nu ook met onze dochter van 14 maanden al 3 nachten raak. Ik haal haar nu er maar uit en neem haar mee naar beneden. Ik geef haar dan en flesje warme melk en leg haar dan weer terug in haar bedje. Ze sliep altijd voorheen goed door hoop niet dat ze hieraan gaat wennen en elke nacht nu gaat komen… fijn om wel te lezen dat we niet de enige zijn en dat het toch een sprongetje rond die leeftijd kan zijn!

2 jaar geleden

Hier ook bijna 14 maanden en al 2 nachten op rij 3 uren wakker😴

2 jaar geleden

Reactie op Celesteee93

Hier nu ook met onze dochter van 14 maanden al 3 nachten raak. Ik haal haar ...
inderdaad heel fijn! mijn kleine doet dit nu al veel langer dan wat ik hier lees, ze is met sprongetjes altijd wat eerder. Ze heeft er helaaas alleen al een maand last van.. hopen dat dit gauw over gaat

2 jaar geleden

Hier dus sinds vannacht.. hij is 13.5e maand en hij kan nu ook zn slaap niet vatten voor zn ochtend slaapje.. hebben jullie nog tips of is het adem in adem uit en het gaat weer voorbij? 😂