8 Reacties

4 jaar geleden

Ik herken dit. Ben 13 weken en voel me vandaag ook zo. Heel erg boos zonder reden. Nergens zin in en alleen maar moe. Vandaag ook buitensporig boos geworden en nu een mega schuldgevoel. Ook ik heb eigenlijk niks te klagen verder. Sorry zeggen en proberen lief voor onszelf te zijn?

4 jaar geleden

Ja herkenbaar.. Ik denk dat het goed is als je hulp zoekt bij een psycholoog.. Ik ben zelf psycholoog en heb al vaker meiden /vrouwen behandeld die dit hebben meegemaakt. Dat helpt!! Ik zelf ben 16 weken en heb het ook soms. Mega chagrijnig en nergens zin in. Wil alleen maar in bed liggen. Ik ga dan vaak heel vroeg naar bed (ben moe, maar heb ook geen zin meer om beneden te zijn, zit mezelf in de weg!) Misschien helpt het om je te realiseren dat het de hormonen zijn, accepteer dus dat het je zo voelt, er niet tegen vechten. Maar uiteraard ook zorgen dat je het niet af reageert op je partner, dat is niet tof en dat hebben zowel jij als hij niks aan. Ga vroeg slapen, maak een wandeling, shop baby spulletjes.. Even op zoek naar fijne dingen!

4 jaar geleden

Ik herken dit. Ben 13 weken en voel me vandaag ook zo. Heel erg boos zonder ...
Vervelend is het hè. Dat schuldgevoel heb ik ook. Zit nu echt te twijfelen om met wat koekjes alvast op bed te gaan liggen maar dat vind ik dan weer extra lullig omdat m’n vriend al zo op z’n tenen loopt en dalijk zichzelf de schuld geeft. Hopen dat het snel over is!

4 jaar geleden

Reactie op Smm

Ja herkenbaar.. Ik denk dat het goed is als je hulp zoekt bij een psycholoo ...
Bedankt voor je antwoord. Het lijkt dus iets wat normaal is? Ik bel morgen ochtend de dokter wel even op. Ik zit nu ook echt te twijfelen om al gewoon naar bed te gaan maar mijn vriend loopt al zo op z’n tenen en word zo onzeker van me dat ik dit weer lullig vind. Het zit echt effe allemaal niet mee. Hopelijk is het snel over hè!

4 jaar geleden

Herkenbaar helaas. Ik ben nu 15 weken zwanger en zit ook helemaal niet lekker in mijn vel. Ik ben moe, word misselijk van de vermoeidheid, vind mijn werk ineens stom en zwaar en ben een stuk minder gezellig dan normaal. Bij mijn eerste zwangerschap had ik dit helemaal niet. Ik weet mij gelukkig nog redelijk in te houden naar mijn man toe maar heel veel heeft hij op het moment ook niet aan mij. Hopelijk voelen we ons allemaal snel weer een stuk beter! :)

4 jaar geleden

Reactie op Kimberleysth

Herkenbaar helaas. Ik ben nu 15 weken zwanger en zit ook helemaal niet lekk ...
Ik hoop dat ook jij je snel weer beter voelt inderdaad!

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. 15 weken zwanger en zit ook slecht in m’n vel. Ben non-stop negatief, nergens zin in, kan niets hebben en gevoelsmatig drop ik de andere kinderen het liefste van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat (om ze vervolgens waarschijnlijk heel erg te missen en daarover te gaan janken). Blegh, stomme hormonsters.

4 jaar geleden

Hier hetzelfde. 15 weken zwanger en zit ook slecht in m’n vel. Ben non-stop ...
Hopelijk duurt dit niet lang meer en word het hierna volop genieten!!