20 Reacties

3 jaar geleden

Hoi hoi, Ik ben dat vorige week ook verloren maar verloskundige gaf aan dat dat opnieuw wordt aangemaakt en zolang je geen heftige krampen erbij hebt er dan niets aan de hand is..

3 jaar geleden

Ben mijn slijmprop met 34 wkn verloren. Inmiddels 39+1 en nog steeds doodstil! Het hoeft dus inderdaad niks te betekenen.

3 jaar geleden

Het kan zomaar je slijmprop zijn, kan ook weer opnieuw aangemaakt worden. Ik verloor mijn slijmprop rond 4.30 onder de douche met 35+1, diezelfde middag is mijn zoon geboren🙈

3 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

Het kan zomaar je slijmprop zijn, kan ook weer opnieuw aangemaakt worden. I ...
Zo kan het dus ook🤣 ik dacht me bevalling gaat nu beginnen maar helaas ben inmiddels 5 weken verder. Alhoewel een geboorte met 34 wkn liever niet dus ben blij dat ik voor als nog de 39 wkn heb gehaald. Had je naast je slijmprop ook andere klachten? Aangezien je om 4.30 gaat douchen haha 😜

3 jaar geleden

Slijmprop verloren met 34w. Wil nog niet zeggen dat de bevalling gaat beginnen.

3 jaar geleden

Zou wel even de verloskundige bellen. Mij is gezegd dat ik moet bellen als ik de slijmprop voor 37 weken verlies.

3 jaar geleden

Verloor mijn slijmprop ook met 36+3. Zit nu op 40+2.. dus zegt nog niet zoveel. Gewoon afwachten verder 😉

3 jaar geleden

Zo kan het dus ook🤣 ik dacht me bevalling gaat nu beginnen maar helaas ben ...
Werd wakker net nat ondergoed, maar zette niet door. Blijkbaar had ik om de 5 minuten al weeën, ik dacht onder de douche zwakt dat wel af... not😂

3 jaar geleden

Reactie op BrigitteS

Verloor mijn slijmprop ook met 36+3. Zit nu op 40+2.. dus zegt nog niet zov ...
Ik heb nu wel soort steken in men onderbuik! Is allemaal nieuw, bij mijn vorige zwangerschap was alles anders

3 jaar geleden

Reactie op Kimberlyjana

Ik heb nu wel soort steken in men onderbuik! Is allemaal nieuw, bij mijn vo ...
Het is en blijft spannend! Het zou mooi zijn als je net de 37 weken haalt, maar hoe dan ook geeft niets zekerheid 😉😘lekker proberen afleiding te zoeken. Wie weet zet het door, wie weet duurt het nog weken.. hoe dan ook 😃je bent er bijna (en ik hopelijk ook,Hihi)

3 jaar geleden

Reactie op Babyboy072020

Werd wakker net nat ondergoed, maar zette niet door. Blijkbaar had ik om de ...
Hahaha! Ja dan is het snel als dan opeens je kind in je armen lag😍 Geniet er lekker van! Hopelijk gebeurd het mij ook snel 💨 💨

3 jaar geleden

Heb 1 x mijn slijmprop gezien en ben 10 dagen erna bevallen liefs

3 jaar geleden

Reactie op BrigitteS

Het is en blijft spannend! Het zou mooi zijn als je net de 37 weken haalt, ...
Ja idd Thx veel succes met de bevalling

3 jaar geleden

het is bij mij morgen 2 weken geleden dat ik de slijmprop verloren ben. Niks aan de hand nog...

3 jaar geleden

Ik heb mijne nog steeds niet gezien. Snap er geen hol van

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ik heb mijne nog steeds niet gezien. Snap er geen hol van
Sommige verliezen het pas tijdens de bevalling. Of vlak voor bevalling begint. Het betekend allemaal niks😇

3 jaar geleden

Reactie op minimeaug

Ik heb mijne nog steeds niet gezien. Snap er geen hol van
Ik ben mijn slijmprop ook (nog) niet verloren. Dat hoeft ook niet. Vrouwen genoeg die deze pas verliezen tijdens de bevalling. Liefs

3 jaar geleden

Ik verloor mijn slijmprop smiddags en savonds ben ik bevallen met 38w5d

3 jaar geleden

Ik verloor mijn slijmprop in deeltjes, en uiteindelijk met 34weken bevallen. Zolang je,je verder goed voelt is er geen reden tot paniek! En anders ff vlk bellen.

3 jaar geleden

Ik verloor hem in deeltjes tussen de 35 en 37 weken, nu 38+2 En nog geen baby in zicht