11 Reacties

3 jaar geleden

Ik denk dat de slijmprop niet wit is. Miss hien witverlies dat was samengepropt is

3 jaar geleden

Lees mee ik verlies al paar dagen propjes dik taai slijm wit doorzichtig. Dacht zelf dat ik m misschien in delen aan t verliezen ben 😅 bij de 1e heb ik m nooit gezien dus zou t ook echt nie weten😅

3 jaar geleden

Dat kan heel goed! Ik heb precies hetzelfde gehad en het waren meer slierten. Het slijm is ook wat dikker. Paar dagen daarna zijn vliezen gebroken en drie dagen later ben ik bevallen met 34+5. Dus ik zou het goed in de gaten houden

3 jaar geleden

Tijdens de zwangerschap wordt je baarmoedermond afgesloten door een slijmprop. De slijmprop beschermt de baarmoeder, de vliezen, de placenta en de baby tegen infecties. De slijmprop is een paar centimeter groot en kan er uit zien als een heldere, wittige prop met soms wat rode of bruine sliertjes er doorheen. Dus kan voorbereiding zijn op de bevalling

3 jaar geleden

Ik denk dat de slijmprop niet wit is. Miss hien witverlies dat was samengep ...
Blijkbaar is die meestal bij een eerste zwangerschap wit of doorzichtig tenzij je bv onlangs gestript bent geweest of gemeenschap hebt gehad waardoor een bv een adertje kan gesprongen zijn waarbij de slijmprop dan wat rozig kan tonen door kleine bloeding

3 jaar geleden

Dat zou idd kunnen, ik ben vorige week donderdag een gedeelte verloren, het is meer doorzichtig daardoor lijkt het miss wit.. Ik ben eergisteren gestript en verlies sinds gister ook weer slijm, dit keer met wat oud bloed erbij.. dus het kan zijn dat je hem in een keer verliest maar dit kan ook in gedeeltes zijn, echter wil het verliezen ervan niet altijd betekenen dat je bevalling ook daadwerkelijk gaat beginnen dit kan nog steeds een tijdje op zich laten wachten.. succes!

3 jaar geleden

Ik denk dat je het verschil wel ziet tussen afscheiding of slijm, de slijm is nl. Veel taaier..

3 jaar geleden

Slijm is dikker en taai tov afscheiding zoiets als snot. Het kan er in delen uitkomen. Misschien handig om wat op te vangen of een foto te maken voor je vk?

3 jaar geleden

4 weken terug mijn slijmprop verloren. Je herkend dat echt, wat ik heb gedaan is even op Google gezocht🙈 en toen wist ik het zeker. Dag erna nog een stukje. Echter hier nog geen baby dus het betekend niks.

3 jaar geleden

Ik vanmorgen (39+3)! Heel raar maar ik was er echt blij mee haha... soort van nu komt het echt dichtbij dat we de kleine man in onze armen kunnen hebben

3 jaar geleden

Ik had net hetzelfde.. het lijkt net snot 🙈🤣 Ook kleurloos zonder bloed. Maar komt overeen als je het op Google opzoekt. Blijkt dat het niks zegt. Gaan het zien. 39+5 spannend dus. Succes ook met de laatste loodjes!