57 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb toevallig vd week een stoeltje geplaatst waar Luca half liggend in kan. Hij zit wel vooruit. Heb dit toen ook met mn dochtertje gedaan ,nu bijna 6 jaar terug ...zolang ie goed vast zit...toch?

5 jaar geleden
Wij hebben toevallig vandaag de maxi cosi assixfix gekocht. Ons plan is om hem zo lang mogelijk achterwaarts te laten staan.
5 jaar geleden
Wij hebben de cybex sirona afgelopen weekeinde in de auto gezet. Draaibaar, kan achterwaarts. Slaapstand. En volgens test heel veilig
5 jaar geleden
Wij hebben geen maxi cosi gebruikt, maar gingen direct voor de Nuna Rebl Plus. Ik had ook echt geen idee wat ik moest, dus wij hebben ons laten adviseren in een babywinkel. Grote pluspunten vind ik dat je deze van geboorte tot een jaar of 3/4(?) kunt gebruiken, hij kan 360° draaien en er hoefde niet apart een isofix base bij aangeschaft te worden ☺ Bevalt tot nu toe heel goed! Enkel wat ruzie gehad met de gordels die ik wel strakker kon zetten maar niet losser kon krijgen 😅 en hij past niet achter de bestuurdersstoel maar dat ligt aan de lengte van mijn man en de soort auto, dus dat hadden we denk ik met elke stoel wel gehad.
5 jaar geleden
Wij hebben deze, die kan 360 graden draaien. Ons zoontje van 7 maanden vervoeren wij hier nu nog achterwaarts mee. Wel echt belangrijk voor het nekje van de kleine. Ik zou de baby tot 15 maanden ook echt niet voorwaarts vervoeren.

5 jaar geleden
Reactie op Karinmaria
Wij hebben de cybex sirona afgelopen weekeinde in de auto gezet. Draaibaar ...
Hi, wij hebben nu een maxicosi van cybex te leen en zoeken een fijne opvolger. Ik las dat de cybex een slaapstand heeft maar kan geen afbeelding online vinden. Betekent de slaapstand plat? Zoals een maxicosi?
5 jaar geleden
Wij hebben laatst de Joie i-spin 360 geschaft, heel blij mee. Was een van de beste keuzes van de consumentenbond. Hij kan alle kanten op draaien, dus is ook ideaal met je kindje in en uit de auto halen. Volgens mij vergelijkbaar met de Assixfix.
5 jaar geleden
Wij hebben laatst de Joie i-spin 360 geschaft, heel blij mee. Was een van d ...
Deze willen wij ook aanschaffen. Kan jij vertellen of hij ook zonder de isofix in de auto kan? Of alleen met een base?
5 jaar geleden
Reactie op Mangoo
Awwh hij zit er lekker rlx in! Ik ben even benieuwd of deze stoel ook plat ...
Haha, ja echt wel! Plat niet hoor. Je kan hem idd wel wat naar achter kantelen zodat ze niet zo rechtop zitten. Hoe hij nu zit, zit hij iets naar achter. Je kan verder ook de hoofdsteun enz verstellen
5 jaar geleden
Reactie op Septembergirl
Deze willen wij ook aanschaffen. Kan jij vertellen of hij ook zonder de iso ...
Dat durf ik niet te zeggen. Wij gebruiken de isofix. Heb dat niet gezien volgens mij. Hij komt sowieso met de base, zit daar ook aan vast.
5 jaar geleden
Zijn er ook mensen die een goedkopere variant hebben van een autostoel? Begrijp me niet verkeerd; ik wil absoluut het beste voor mn kindje. Maar ze zit eigenlijk nauwelijks in de auto, 2 x per week 5 minuutjes heen en terug. Maar papa brengt en ik haal dus we hebben 2 autostoelen nodig, lijkt mij. Om hier 2 x 300 euro aan uit te geven vind ik zoveel.... herkenbaar voor iemand?
5 jaar geleden
Wij hebben de maxi-cosi Mica. Die kan in een soort ligstand en is 360 draaibaar
5 jaar geleden
Reactie op Oumi alhamdoullilaah
Wij hebben deze, die kan 360 graden draaien. Ons zoontje van 7 maanden verv ...

Vraagje, neemt deze minder ruimte in dan een reguliere maxicosi? Zit op de voorstoel met m’n benen in mijn nek 🙈