Hi
Watvoor vakanties hebben jullie in het verschiet? Wil graag inspiratie opdoen 😉
Merk dat ik een enorme behoefte heb om wat leuke vooruitzichten te plannen. Ondanks een kleintje die straks alleen kan kruipen en ja. Ondanks Corona (Rekening houden met wat kan) erg lastig.
Lijkt me leuk om ervaringen te horen of ideeën
Ik ben op het moment is het vakantiepark Landal Hoog Vaals.
Hier hebben we een bubbelbad in het huisje. En zijn er een aantal speeltuintjes. Hier ligt ook een zwembad (als deze open is ivm corona). Daarnaast zijn er ook kinder activiteiten, maar daar heb ik me op het moment niet heel erg in verdiept
Wij zijn met onze zoon (toen 5,5 maand) naar het van der Valk in onze woonplaats gegaan. Meest luxe Kamer geboekt en daar met zijn drietjes Lockdown proof genoten van de jacuzzi & tijdens slaapjes van de sauna & stoombad. 1 nachtje, voelde als een weekend 👌
Als onze dochter 22 maanden is, dan gaan we naar Japan. Dan kan ze nog net gratis meevliegen. Van tevoren gaan we haar aan japanse smaken leren wennen, dus we hebben vet veel voorpret hierdoor.
Volgende week gaan we naar een airbnb in een huisje aan het water! Heel veel zin in!
Wij zijn laatst met de baby en de honden naar een vakantiepark geweest, was super leuk! Lekker gewandeld en genoten. Dit weekend gaan we van vr to zo naar Van der Valk met zijn 3tjes. In het centrum een koffie’tje to go halen en wandelen in de Duinen, lekker eten op de kamer.. Heel veel zin in!
Wij gaan naar nieuwvliet (Zeeland). Vakantie park van Roompot in een huisje. Valt nog niet mee voor 3 pubers en een baby een leuke vakantie te regelen ☺️
Wij gaan naar nieuwvliet (Zeeland). Vakantie park van Roompot in een huisje. Valt nog niet mee voor 3 pubers en een baby een leuke vakantie te regelen ☺️
Mooie ideeën, toch veel vakantie parken/huisjes ondanks Corona. Sauna erbij klinkt echter heerlijk!
Wij houden van kamperen/hiken of exotische reizen. Ik ga eens kijken op natuurhuisjes en airbnb.. voor iets er tussen in.
Dit is heel gaaf! Ik was me niet meer bewust van dat gratis vliegen
Ja het ligt aan welke vliegtuigmaatschappij, maar bijna allemaal zijn ze gratis of alleen een kleine toeslag. En je mag dan als extra baggage een buggy meenemen. Helemaal top
Als onze dochter 22 maanden is, dan gaan we naar Japan. Dan kan ze nog net ...
Wij hebben dit ook gedaan naar Japan met de oudste toen zij 1.5 jaar was. Dus voor volgend jaar voor dat de baby 2 wordt willen we ook weer een lange reis maken. Is ons toen zeer goed bevallen.
Wij gaan over 3 weken een lang weekend naar een appartementje in Zoutelande. Ff uitwaaien aan t strand en ons meisje kennis laten maken met het strand en de zee. Ons teckeltje gaat ook mee 😊
Wij hebben dit ook gedaan naar Japan met de oudste toen zij 1.5 jaar was. D ...
Ah wat tof!! Ik ben er nu 2 keer geweest en ik vind het een zeer kindvriendelijk land! Zelfs zitjes in de openbare toiletten waar je je kind in kan zetten haha.
Hoe waren de japanse mensen naar je kind? Ik lees dat ze helemaal dol zijn op buitenlandse kinderen.
Wij gaan in juni (na hopelijk onze bruiloft) sowieso een weekje naar center Parks Zandvoort in een VIP huisje met jacuzzi.
Er is daar ook enorm veel te doen voor kinderen, grote steden dichtbij en aan het strand bij mooi weer.