11 Reacties

2 jaar geleden

Hier is hij geobsedeerd door ballen. En verder alles wat geen speelgoed is 🤪 Ben deze week tweedehands het vtech goaltje gaan halen. Hopelijk wordt dat een succes. Ik vind het ook heel moeilijk om het juiste speelgoed te kiezen. Is ook allemaal zo duur en dan zonde dat ze er niet mee spelen. De geluidboekjes van Usborne vind hij ook geweldig, die zijn heel mooi.

2 jaar geleden

Hier vind ze het jungle geluiden boek fantastisch. En de megablocks

2 jaar geleden

Zat te denken aan een houten trein ....misschien ook leuk voor hun

2 jaar geleden

Ik neem mijn 14 maanden oude dochter vaak mee naar de 2ehands winkel en dan kiest ze zelf dingen uit voor kleine prijsjes. Ze is helemaal dol op paarden en alles wat voor haar lijkt op een paard. Verder auto's en duplo. Ze heeft ze een speelgoedbankje met opslag voor speelgoed. Ze geeft niet veel om knuffelbeesten. Maar ik de speelgoedwinkel moest en zou ze Bing en Flop hebben en daar speelt ze hele verhalen mee. Toen ze een jaar was hebben we wat klauter en klim dingen gekocht en een ballenbak. Daar speelt ze ook dagelijks wel mee. Oh en ze begint nu eindelijk puzzeltjes te snappen, dus houten inlegpuzzels en kartonnen schuifpuzzels zijn ook leuk.

2 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Hier vind ze het jungle geluiden boek fantastisch. En de megablocks
De megabloks zijn hier ook een groot succes, mijn zoontje kan zo een hele middag lekker torens bouwen 😊

2 jaar geleden

Oh jaaa de megabloks! Die hebben we hier ook! Kan hij zich ook uuuren mee vermaken! Weet niet hoe dat bij jullie zit maar ik ben ook echt mega trots dat kinderen van deze leeftijd blokken kunnen stapelen

2 jaar geleden

Hier ook van die blokken en duplo, allebei heel populair. Daarnaast speelt hij ook regelmatig met een klein keyboard die ook liedjes speelt en zijn xylofoon. En we beginnen van die kleine puzzeltjes te maken, dat kan ie nog niet zelf, maar hij vindt t wel interessant. Maar nummer 1 is eigenlijk de stofzuiger 😂

2 jaar geleden

Reactie op Muumiannie26

Hier ook van die blokken en duplo, allebei heel populair. Daarnaast speelt ...
Haha hier ook de stofzuiger! En de föhn 😂 ze is er uuuuuren druk mee en maakt hele tijd zelfde geluid bij allebei, ffff ffff...

2 jaar geleden

Reactie op Minimi 1 En 2

Haha hier ook de stofzuiger! En de föhn 😂 ze is er uuuuuren druk mee en ma ...
Schattig he! Als ik de stofzuiger pak roept ie ’ooooh!’ en dan wil hij de stang vasthouden 😀 Of hij loopt zelf alles zogenaamd te stofzuigen

2 jaar geleden

We gaan voor een xylofoon en iets van een waterrad voor in bad.

2 jaar geleden

Wij gaan denk ik inderdaad voor een schoonmaaksetje, hoef ik mn bezem niet meer af te staan 🤪 loophondje is ook een succes. Handig met wandelen ook. En stapelringen, is ze ook helemaal fan van.