9 Reacties

2 jaar geleden

Hoi mijn dochter vind stapelblokken leuk, hamertje tik, boekjes, dierenfiguurtjes leuk van uhh moet zo even kijken waarvan ookalweer want die zijn echt een grote hit, houten circuswagen van de Hema, bal, poppen, loowagentje en ik heb de activity garden van little tikes is echt een leuk ding.

2 jaar geleden

Speelgoed kent mijn dreumes niet haha. De afstandsbediening, lege flesjes, telefoonhoesje, oud pasje etc wel. Uren lang plezier

2 jaar geleden

Reactie op MommyChey

Hoi mijn dochter vind stapelblokken leuk, hamertje tik, boekjes, dierenfigu ...
Heel benieuwd naar de diertjes. Hier een dieren fan

2 jaar geleden

Reactie op Francis1991

Heel benieuwd naar de diertjes. Hier een dieren fan
Ja dat is nu echt een favoriet, vind ze zelf ook erg leuk en handig! Ze zitten in een kokertje, dus neem ze ook makkelijk mee. Ze kunnen ook in bad. Het zijn de djeco farm figuren. Echt een aanrader!

2 jaar geleden

Reactie op Miep27

Speelgoed kent mijn dreumes niet haha. De afstandsbediening, lege flesjes, ...
Hahaha wel herkenbaar dit 馃槀馃槀馃槀

2 jaar geleden

Reactie op Miep27

Speelgoed kent mijn dreumes niet haha. De afstandsbediening, lege flesjes, ...
En hier ook de babyfoon camera, onderzetters dvd doosjes.. 馃ぃ en anders de auto's van haar grote broer馃槅

2 jaar geleden

Reactie op Adriana-25

En hier ook de babyfoon camera, onderzetters dvd doosjes.. 馃ぃ en anders de ...
Hahahaha Jaa inderdaad de babyfoon en dan het muziekje aan 馃槄 Tsja ik denk dat elk kind de dagelijkse spullen leuk vind, logisch ook want ze zien ons er constant mee 馃槉

2 jaar geleden

Ze heeft bij ons een berg speelgoed gekregen voor dr verjaardag maar het enige waar ze steeds mee bezig is, is een stapeltorentje van bekers die (en dan de bekers in en uit elkaar).. en Idd al onze spullen; afstandsbediening en sleutels zijn favoriet

2 jaar geleden

Ze heeft bij ons een berg speelgoed gekregen voor dr verjaardag maar het enige waar ze steeds mee bezig is, is een stapeltorentje van bekers die (en dan de bekers in en uit elkaar).. en Idd al onze spullen; afstandsbediening en sleutels zijn favoriet