13 Reacties

2 jaar geleden

Mijn ervaring bij ons eerste kindje is dat je steeds meer meubels gaat kopen om speelgoed op te bergen. Zo zijn wij begonnen met een speelgoedkist, daarna een lage ikeakast trofast, een bureautje en als laatst een grotere kast van Woood. Er komt alleen maar meer speelgoed bij. De tip van mij is dan ook om te kijken om direct in iets groters te investeren. Dan heb je nu ruimte over, maar die is zo opgevuld in de komende jaren.😉

2 jaar geleden

Wij hebben de Smastad! Hier zit vooral het speelgoed in van de oudste. Maar de jongste van 14 maanden kan aan de bak gaan staan ( de zijkanten zijn iets lager ) erover heen leunen en toch aardig wat te pakken krijgen. Hij zit tussen maar 80/86 dus met die lengte lukt het hem aardig goed! We hebben ook een andere speelgoed kist, van woood volgens mij. Ik vind die klep altijd maar eng ivm vingertjes 😁! Als ze eraan gaan staan en wat wiebelen altijd bang dat die klep dichtklapt… Die wordt nu vooral gebruikt als kinderschoenen/sjaals etc. kist in de gang ..

2 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Mijn ervaring bij ons eerste kindje is dat je steeds meer meubels gaat kope ...
Dit is sowieso de beste tip! Ik deel deze ervaring en ook hier staat inmiddels een speelgoed kast.. een smastadlade en twee bureautjes 😑

2 jaar geleden

Wij hebben een trofast vd ikea aangeschaft voor ons zoontje. Nu met een dochter erbij wordt het wat klein omdat je toch verschillende soorten speelgoed hebt. Maar ik ben zeker enthousiast over de verschillende bakken😄😄 houdt de speelgoed kast mooi opgeruimd en vind mijn hoofd stiekem ook wat leuker🤭

2 jaar geleden

Ik heb een bankje wat ook dient als speelgoedkist ( de zitting klapt open). Gekocht bij de kringloop. Ik wissel elke 2 weken speelgoed door, beperkte maar wisselende keuze om mee te spelen. Beetje het Montessori principe. Bankje kan ze al maanden zelf prima bedienen. En sinds deze maand helpt ze ook met opruimen van het speelgoed. Het voor haar niet beschikbare speelgoed bewaar ik in Curver boxen.

2 jaar geleden

Wij hebben een opbergkist XL van Bandits and Angels. Past echt super veel in, is heel stevig en de deksel blijft open staan door de veer. Maar hij kan idd nog niet bij de bodem, waardoor je er toch steeds naast zit omdat hij natuurlijk altijd iets wil hebben waar ‘ie niet bij kan. 😄

2 jaar geleden

Wij hebben een kallax kast met 4 vakken. Kan ze op spelen en bakken om spullen in te bewaren. Ergens anders hebben we wisselbakken staan. Ook in een kallax kast

2 jaar geleden

Wij hebben een van nijntje en een doorzichtige doos met deksel van de action.

2 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Mijn ervaring bij ons eerste kindje is dat je steeds meer meubels gaat kope ...
Wat een goede tip!! Ik ga het speelgoedkist idee toch even heroverwegen

2 jaar geleden

Wij hebben ook een speelgoedkist. Die komt van de Kwantum. En nog 3 bakken met deksel met de wat kleinere dingen en een grote mand voor al zijn duplo. Ik vind zo een kist wel netjes, wij hebben nog een hele leuke ook dus ik ben er blij mee 😁

2 jaar geleden

Wij hebben het zo. En dan op de kamer nog een speelgoed mand en zijn keukentje en ballenbak 😁 En door het huis slingert ook zijn loop kar en autootje

2 jaar geleden

Reactie op MaaikeSev

Wij hebben het zo. En dan op de kamer nog een speelgoed mand en zijn keuken ...
:)

2 jaar geleden

Reactie op MaaikeSev

:)
Hij kan zelf trouwens de deurtjes open doen en de mandjes eruit halen