Hoi iedereen! Ik ben momenteel 31 weken zwanger van mijn 3e kindje.
Sinds een paar dagen heb ik een enorme spierpijn en druk in mijn lies en dan aan de rechterkant. Alsof ik in elkaar ben geslagen haha kan het niet anders omschrijven. Ik heb natuurlijk al 2 Kids maar dit heb ik nog nooit bij die zwangerschappen meegemaakt. Wie herkent dit? Moet volgende week dinsdag weer naar de gynaecoloog en ga dit ook vragen maar denk misschien herkent iemand dit?
Ik heb spierpijn door heel mijn buik heen..ben ook 31 weken zwanger maar wel van mijn eerste kindje..vandaag verloskundige geweest ook vanwege veel harde buiken maar spierpijn komt waarschijnlijk door veel bewegen van het kindje en groei van je baarmoeder.
Hier ook veel harde buiken.. hele nare zwangerschap! Met 28 weken was er sp ...
ik zou dit even voorleggen in ziekenhuis en niet wachten tot volgende week dinsdag..
gewoon even naar de poli bellen en kunnen zij inschatten of ze je al eerder willen zien of niet..
Ik had ook die pijn is bekkenpijn met weeën best bezoekje aan ziekenhuis br ...
Het punt is dat ik al een tijdje harde buiken heb ook bekend mee in het ziekenhuis als het anders gaat voelen of echte weeen of vruchtwater breekt moet ik weer aan de bel trekken.. ik wacht het even af nog en anders toch eerder dan volgende week bellen
Hebben ze al gedaan ze zien wel een wat verkorte baarmoedermond en harde bu ...
Ik heb precies het zelfde, ook verkorte baarmoedermond en af en toe harde buiken ook in rust gewoon.. Idd goed in de gaten houden en bij onzekerheid gewoon om advies vragen :)