13 Reacties

2 jaar geleden

Ik weet niet of die van mij er in zit, maar hier is hij sinds een tijdje ontzettend boos....hij gromt dan, wil ook niet luisteren, gewoon echt boos. Ook eet hij minder goed terwijl dat eigenlijk altijd top ging. Lijkt dan ineens geen dingen meer te lusten. 🤷🏼

2 jaar geleden

Hier zitten we er ook in 🎉 Kan soms niet alleen in slaap vallen, of snachts ineens alleen maar tussenin/naast me. Snel boos en heeeeeeeeeel erg aan het ontdekken en klimmen. Het is de laatste sprong toch? Daarna komt alles goed 😂

2 jaar geleden

Hier ook, pff. Slaapt slecht, avondeten eet hij helemaal niet meer (terwijl hij alles at!), bijt van zich af, smijt met spullen als hij boos wordt, wordt driftig als iets niet lukt enz… laatste sprong idd daarna komt alles goed 😂😅🤪

2 jaar geleden

Ik ervaar het ook als een erg pittige sprong 🤣 Moeilijker in slaap komen, moeizaam eten, snel gefrustreerd, maar heb wel het idee dat we aan het afronden zijn.. hier gaat het weer de goede kant op gelukkig.

2 jaar geleden

Hier zit die er ook midden in Paar weken slecht slapen en niet goed eten en drinken Snel boos als iets niet mag of krijgt Vermoeiend hoop snel over is

2 jaar geleden

Ik vind hem de pittigste tot nu toe zeg! Voorafgaand aan de sprong was ze ziek. Sindsdien echt een pittige tante

2 jaar geleden

Reactie op marjak

Ik weet niet of die van mij er in zit, maar hier is hij sinds een tijdje on ...
Dat hebben wij hier ook. Strijd om überhaupt het avond eten naar binnen te krijgen. En veel frustratie.

2 jaar geleden

Reactie op Anouk24101993

Dat hebben wij hier ook. Strijd om überhaupt het avond eten naar binnen te ...
Wat hier helpt, is om het weer glad te mixen met de staafmixer.... Dan proeft ie geen structuur en wil hij het wel. 🤷🏼

2 jaar geleden

Reactie op marjak

Wat hier helpt, is om het weer glad te mixen met de staafmixer.... Dan proe ...
Dank je voor de tip. Ik ga het morgen avond proberen. Want dit is geen doen.

2 jaar geleden

Reactie op Anouk24101993

Dank je voor de tip. Ik ga het morgen avond proberen. Want dit is geen doen ...
Yes, en potjes hebben wij ook weer in de kast. Lekker makkelijk en dan weet ik zeker dat ie goed eet.

2 jaar geleden

Heb al eerder gereageerd, maar moet even frustratie uiten. Vriend zit op zee, dus sta er veel alleen voor. Momenteel is hij al 2 weken weg, waar er ws nog een week of 4 bij zullen komen. En dat in sprong 10 😱. Heb zoveel respect voor de mamma’s die er bewust of onbewust altijd alleen voor staan!

2 jaar geleden

Oh hier allemaal hetzelfde! Zo herkenbaar, snel gefrustreerd, over aanzitten, boos worden en vervolgens weer vrolijk zijn.. niet zelf willen/kunnen spelen. Geen avondeten willen en moeilijker slapen. Volgens de sprongen app zitten wij net in de eerste week maar voor mijn gevoel zijn we al 2weken onderweg. Hopen dat het snel weer wat makkelijker word!

2 jaar geleden

Zo blij met deze topic ☺️ Want mijn dochtertje zit ook net in sprong 10. Ze wil niet slapen en als ze slaapt wordt ze 4 uur ‘s nachts wakker en gaat dan zingen, klaar wakker. Ik begon me al zorgen ze maken of ze niet wakker wordt van de honger…Maar zo te lezen door de sprong 🙈