16 Reacties

2 jaar geleden

Hier hetzelfde 😴😂

2 jaar geleden

Yes same here! Heeft nu een weekje geduurd en is weer redelijk over. Geen tips, ff doorbijten 😉

2 jaar geleden

Hier het zelfde is nu 2 weken aan de gang hoop dat deze fase snel Voorbij is

2 jaar geleden

Hier is het slapen overdag juist opeens een drama 🤭

2 jaar geleden

Ik herken het! Wat hier heel erg helpt is zijn handje vastpakken en strelen. Daar wordt hij hier heel rustig van. Ik heb dan wel het ‘probleem’ dat hij die zo stevig vast pakt dat ik mijn hand niet meer los krijg. Dus ik zit even 10 minuten vast aan hem. Maar hij valt wel rustig in slaap.

2 jaar geleden

Dit is pas dag 2.. maar fijn dat het weer even tijdelijk is 🙈😂

2 jaar geleden

Hier duurde t bijna 3 weken! Heeft ook regelmatig naast me geslapen, dan hielp niets. Soms over zn hoofdje of buikje aaien terwijl ik naast hem zat

2 jaar geleden

Oh wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ben er ook al naast gaankggen. Zo sneu. Benieuwd hoe lang het duurt.

2 jaar geleden

Hier al paar weken van alles geprobeerd bedje anders gezet naast zitten beetje warme melk niks helpt Bij me zus heeft die prima geslapen thuis wwwe niks wordt er moe van hopelijk snel beetje beter gaat

2 jaar geleden

Hier gaat het inslapen wel goed tot nu toe, maar ze wordt tussen 3 en 4 wakker en gaat allemaal slapen als ze weer een fles melk krijft

2 jaar geleden

Reactie op Marieke89L

Hier gaat het inslapen wel goed tot nu toe, maar ze wordt tussen 3 en 4 wak ...
Bij ons precies hetzelfde

2 jaar geleden

Hier al weken het zelfde. Is geen 1 nacht dat meneer doorslaapt. Zit naast bed hij houd me hand vast zodra die slaap ga ik weg. Zodra hij door heeft dat ik er niet ben begint de ellende weer..

2 jaar geleden

Hier ook duurt soms 2 uur voordat ze gaat slapen tot die tijd alleen maar huilen en speen uit bed gooien (ik weet dat dit uittesten is). Ik ga er na een tijdje heen leg spenen terug in bed leg haar terug aai haar en ga weer weg. Dat doe ik 2/3 keer op 1,5 uur als ze nog niet slaapt. En dan als laatste poging een kleine fles. Soms drinkt ze 30 soms 60 en dan leg ik haar terug. En valt ze vaak in slaap. Maar ook hier wisselt het per dag. Vandaag ging ze in 1 keer slapen wat een unicum is de laatste weken dus ik hou mijn handen vast wat de rest van de nacht gaat brengen.

2 jaar geleden

Het is inderdaad fijn om te lezen dat we niet de enigste zijn maar dat het echt bij de leeftijd hoort hopen dat we allemaal snel weer mogen doorslapen

2 jaar geleden

Hier ook al 2week aan de gang!