22 Reacties

2 jaar geleden

Sprong 9 is het heftigst (vind ik )😂🙈

2 jaar geleden

Wat is de geboorte datum van jullie kleine ?

2 jaar geleden

Waaraan merken jullie dat het zo heftig is? Volgens de oei ik groei kalender begint onze kleine Nora nu ook aan de sprong

2 jaar geleden

Reactie op wid

Wat is de geboorte datum van jullie kleine ?
8-8-2020

2 jaar geleden

Reactie op Sanvita

Waaraan merken jullie dat het zo heftig is? Volgens de oei ik groei kalende ...
Ik let er nooit zo op wanneer het begint , maar ze was erg driftig. Niet willen slapen . Elke nacht heel vaak krijsend wakker worden en niet meer in haar eigen bed willen slapen.. korte middagdutjes. Paar weken slaap te kort Hahah 😂

2 jaar geleden

Hier 5 augustus 2020, krijsen overdag als ze haar zin niet krijgt, erg zinnig ik haar keuzes, enorme driftbuien, wijgert bepaalde dingen die heel gewoon waren, snachts vaker wakker, jammeren, tanden komen door, amper alleen kunnen spelen, veel in de armen willen. Afgelopen 2 dagen sliep ze 4 - 7,5 ipv 5-5 en dutje van 1 uur ipv 2,5 uur.. na een 2 weken ziekte van verkoudheid en buikgriep is dit wel even pittig.. ben benieuwd hoelang dit duurt 😅

2 jaar geleden

Sprong 9? Die van ons is sinds 6 maanden niet meer uit haar sprong geraakt op aantal dagen met iets betere nachtrust na. 🤦‍♀️ Snap heel dat "sprongen" principe niet 😅

2 jaar geleden

Reactie op anoniempjee

Sprong 9 is het heftigst (vind ik )😂🙈
Jaaa vind ik ook. De andere waren een week max en meestal meer aan de borst maar deze is krijsen krijsen krijsen en wilt alles bepalen en slechte nachten.

2 jaar geleden

Reactie op Lorea

Hier 5 augustus 2020, krijsen overdag als ze haar zin niet krijgt, erg zinn ...
Idem hier. Die van mij is van 15.08.20

2 jaar geleden

Reactie op Sanvita

Waaraan merken jullie dat het zo heftig is? Volgens de oei ik groei kalende ...
Ik merk dat vaak als hij vaak huilt en krijst. Want doet hij normaal nooit. Snachts terug nachtvoeding wilt en echt aan mijn been hangt de hele dag als we samen zijn.

2 jaar geleden

Hier is sprong 9 ook zo voelbaar 😅🙈.. maar eigenlijk al sinds ze 1 is geworden slaapt ze slecht. De afgelopen maand is het alleen maar erger geworden. Inslapen gaat prima, maar er zitten nachten tussen dat ze huilt van 2:00-5:30 uur en niks is goed 😔. We naderen nu het eind van de sprong, alleen spelen gaat nu ineens beter, dat wel! Slapen nog steeds hetzelfde helaas. Overdag 1x40min 😵‍💫 ipv 1,5-2 uur.

2 jaar geleden

Zo, hier merken wij het ook hoor. Sliep net lekker door, begint die ellende weer 🥲 nachten wakker, maar ook ziek geweest dus denk dat dat er ook bij kwam. Maar daarvoor al veel wakker in de nacht, huilen, in de avond laat niet stil te krijgen totdat hij een flesje heeft gehad, bij ons willen slapen wat hij nooit doet, heel aanhankelijk… Mijn rug begeeft het ondertussen ook echt van het rondzeulen met hem 😛😛 én echt mega vroeg wakker, wow. Ik hoop dat hij zich snel weer helemaal beter voelt en weer lekkerder slaapt enz. Voor hem maar ook zeker voor ons!! Iedereen succes nog even 😅

2 jaar geleden

Hoe lang duurt de sprong? Zijn daar ervaringen mee? Dan kan ik gaan aftellen. :)

2 jaar geleden

Reactie op Cs1993

Sprong 9? Die van ons is sinds 6 maanden niet meer uit haar sprong geraakt ...
precies het zelfde hier

2 jaar geleden

Reactie op Alice1920

Hoe lang duurt de sprong? Zijn daar ervaringen mee? Dan kan ik gaan aftelle ...
Hahaha , het heeft hier 2,5 week geduurd.

2 jaar geleden

Oei oei ik denk dat mijn zoontje dat ook in sprong 9 zit houd me er normaal niet zo mee bezig maar idd nachtvoeding heeft hij eigenlijk nooit gewild nu opeens wel😴 niet meer in zn eigen bedje willen slapen hoe lang zitten ze meestal Hierin dan mmijn kleintje is van 12-08-20

2 jaar geleden

Reactie op Alice1920

Hoe lang duurt de sprong? Zijn daar ervaringen mee? Dan kan ik gaan aftelle ...
Bij ons is het 1 lange sprong vanaf dat ze 12 maanden is. Ze wordt nu 15 maanden 😵‍💫🙈

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 13-08-2020 Nog nooit zoveel gemerkt van een sprong als deze! Veel wakker snachts, aanhankelijk (is hij normaal nooit), slecht gehumeurd af en toe en een kort lontje. Nu komen er ook 2 kiezen en 4 snijtanden door en heeft hij net dubbele oorontsteking gehad, dus echt feest hier! En pappa gaat morgen weer naar zee voor 5 weken ofzo. Hopelijk snel weer een blij en pijnloos jongetje ☺️

2 jaar geleden

Hier ook drama😕.. Ook niet meer zelf in slaap kunnen komen. We moeten er echt bij blijven en dan is het ook nog een strijd !

2 jaar geleden

Al 2 weken ook hier drama. Van 11-8-2020. Sliep vrij snel en vaak door tot nu. Eerst rond 5e wakker en afgelopen nacht zelfs al om 3 uur. tussenin laten slapen gaat opzich redelijk. Maar pfoee wat een sprong.