15 Reacties

3 jaar geleden

Indalingspijn? Scherpe vaginale steken?

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde gevoel.. zwanger van de derde.. maar herken t gevoel niet. Andere 2 kindjes kwamen veel te laat en werd de bevalling ingeleid.

3 jaar geleden

Ik lees graag even mee. Heb sinds vandaag hetzelfde en de kleine is al weken ingedaald. Ik ben morgen 38 weken.

3 jaar geleden

Zijn indalingsweeen heb ze ook al een tijdje pff en dan zit de kleine al goed in de bekken maar als hij/zij draait veroorzaakt dat dus ook die steken 😔

3 jaar geleden

Reactie op WHJ

Ik lees graag even mee. Heb sinds vandaag hetzelfde en de kleine is al weke ...
Bij mij is de kleine ook al ingedaald ben benieuwd

3 jaar geleden

Reactie op Cs1993

Indalingspijn? Scherpe vaginale steken?
De kleine is al gelukkig ingedaald dus ik zou het niet weten

3 jaar geleden

Ver-schrik-kelijk! Ik heb daar ook al een hele poos last van.. 😫 het kan ook zijn dat je baby met het hoofdje op zenuwen drukt tijdens het bewegen.

3 jaar geleden

Ooh ja ik herken dit heb het meestal 's avonds. 35+5 w

3 jaar geleden

Reactie op lot199

De kleine is al gelukkig ingedaald dus ik zou het niet weten
Komt omdat de baby met z'n hoofdje duwd 😊

3 jaar geleden

Oh, ik heb dit precies ook! Nu 39 weken, maar mijn mannetje is al sinds week 34 ingedaald. Nu ligt hij zo diep, elke beweging, en zeker wanneer hij zich een beetje uitstrekt, als een mes dat in mijn baarmoedermond wordt rondgedraaid... Druk van binnen op de baarmoedermond zou stimuleren om de ontsluitings hormonen aan te maken, dus ik hoop dat het ergens goed voor is...

3 jaar geleden

Dit heb ik al vanaf week 35 helaas nu bijna 38 weken is echt in klemmen en bewegen van de kleine haha

3 jaar geleden

Ook herkenbaar, wat spannend allemaal he! Kan ook niet wachten!

3 jaar geleden

Hier heb ik ook een aantal weken last van, komt door het indalen van de baby 👶🏼 Als de baby zich beweegt in je bekken dan voel je deze steken Ik ben morgen 39 weken zwanger, nog even geduld 🥰

3 jaar geleden

Heel herkenbaar! Heb dit ook vanaf week 34 ongeveer en in week 37 was het heel erg. Hierna was de baby verder ingedaald. Nu weer wat minder last van.. Wat ik dan weer vreemd vind haha.

3 jaar geleden

Heel herkenbaar. Al weken last van, toen hij nog niet volledig was ingedaald. Maar ook nu hij wel is ingedaald. Het voelt echt alsof er een mes aan het ronddraaien is daar beneden. Maar dat is gewoon het hoofd.