54 Reacties

6 jaar geleden

Volgens de zwangerhap app mag dat!

6 jaar geleden

Klopt! Sterker nog.. zelfs rauwe vis mag wanneer het niet gevacumeerd is geweest en super vers is. Zelf eet ik het niet in een restaurant omdat je het dan nooit zeker weet. Maar bij de goede visboer hier durf ik het wel.

6 jaar geleden

Ja sushi kan gewoon mits er wel hygi毛nisch gewerkt wordt in de keuken. En zelfs met rauwe hele verse vis zou het mogen (maar dat zou ik zelf niet aandurven). Heb met de kerst nog sushi gegeten, niks aan de hand. Heb het van te voren aangegeven en dan houden ze er rekening mee dat er ook echt niets in zit wat je niet mag. 馃槈

6 jaar geleden

vers zelf bereid zou ik het wel eten. ik zou niet naar een restaurant gaan. het gaat niet alleen erom of ze hele verse vis hebben.. maar ook om hoe hygienisch er gewerkt eord.

6 jaar geleden

Jazeker doe ik ook! Bestel gewoon sushi met komkommer en sushi met omelet en sushi met avocado en dat was t en dat is bijna net zo lekker als met rauwe vis :) natuurlijk eet ik liever die met vis maar daarvoor moet ik nog even 6 maandjes wachten hahah

6 jaar geleden

Ja hoor! Heb gisteren nog heerlijk een pokeball op 馃槉

6 jaar geleden

Je mag trouwens ook die in de frituur gaan! In veel restaurants heb je tegenwoordig een kaart waar op staat welke je wel en niet mag. Enjoy!

6 jaar geleden

Ja dat kan. De rauwe variant zou ik laten staan maar je kan wel die met de garnalen en kip eten. Of die met de groente enzo.

6 jaar geleden

Ik gaf bij sumo aan dat ik zwanger ben en dan krijg je een speciale kaart. Super goed geregeld!

6 jaar geleden

Ik heb het woensdag nog gegeten. Smaakte heerlijk 馃檲

6 jaar geleden

Ik heb eergisteren ook sushi gegeten. Ik zou wel uitkijken met de sojasaus. Daar gaat je bloeddruk van omhoog.. En zou niet die met gerookte zalm nemen. Ik had de app er gewoon bij , zwangerhap app!

6 jaar geleden

Zeker! Gelukkig blijft er genoeg keus over. In mijn favo sushi restaurant hebben ze een kaart voor zwangeren. Passen ze alles aan zodat je het gewoon kunt eten. Zonder rauwe vis en vis eitjes. Blue Sakura heet het maar hebben ze alleen in Zwolle en Enschede. Ok nu wil ik sushi

6 jaar geleden

Jaaa, gister toevallig nog gegeten bij de sumo. Kreeg een zwangerschapskaart 馃槉

6 jaar geleden

Jazeker, als het maar niet rauw is馃槉

6 jaar geleden

Jaaa, gister toevallig nog gegeten bij de sumo. Kreeg een zwangerschapskaar ...
Nice 馃尭馃崁馃

6 jaar geleden

Jummie, het is weer sushi tijd. Weet wat te gaan eten vanavond. 馃馃槀

6 jaar geleden

Sushi, mijn lievelingseten!! 馃槏馃い Ik mag zulke topics niet lezen 馃槹馃き

6 jaar geleden

Bij sushipoint hebben ze een 9 maandenbox!! Echt top!

6 jaar geleden

of je sushi een nachtje in de diepvries stoppen zou ook veilig zijn :)

6 jaar geleden

Ik heb nu zo鈥檔 zin in sushi 馃槶