27 Reacties
6 jaar geleden
Geplande keizersnede, dus krijg zo'n ziekenhuis ding aan☺ daarna maar een big shirt
6 jaar geleden
Uiteindelijk is dat het laatste waar je je druk om maakt lieverd. Ik had ook plannen voor een leuk lang shirt en ik eindigde in een hemdje met spaghettibandjes van de primark😂 kies ook iets waar je niet teveel waarde aan hecht want mijn hemdje is uiteindelijk stuk geknipt na de bevalling omdat in geopereerd moest worden😂
6 jaar geleden
Een lang grijs pyjama shirt van de zeeman maat xxl. Lekker luchtig en kan makkelijk uit. Het wordt toch vies. Voor daarna heb ik een voedingstop met kort broekje (moet blijven slapen in het ziekenhuis, vandaar)
6 jaar geleden
Ik heb ‘het bevallingsjurkje’. Ideaal om te dragen tijdens je zwangerschap, tijdens en/of na de bevalling en zeker ook daarna i.v.m. borstvoeding!
6 jaar geleden
Bevallingsjurkje.nl

Tijdens de bevalling zelf lig ik alleen in een topje/bh top gok hoor ivm warmte. En ik wil misschien in bad dus dan heb ik ook geen jurkje aan
6 jaar geleden
Ik heb hier geeneens over nagedacht 😂 ik beval in wat ik dan aan heb of juist uittrek.. 🤣 denk alleen een bh/top of hemdje, moet in augustus bevallen dus meer kleding zal niet nodig zijn. Het interesseerde me bij de eerste echt niet dat ik zonder ondergoed in huis rond liep, de verloskundige vroeg nog of ik geen broekje aan wilde... NEE! Maar als je in het ZH gaat bevallen kan ik me voorstellen dat je iets bedekter gekleed wil gaan 😁
6 jaar geleden
Ik ben nog aan het kijken maar zo'n bevaljurkje ziet er leuk uit maar als je met je benen wijdt ligt niet praktisch en fijn zitten vanwege de 'smalle' onderkant.
Ik krijg de tip om er niet te veel geld aan uit te geven want daarna gooi je het echt weg...
6 jaar geleden
Alleen een voedingsbh zonder beugels denk ik. Of iets van een topje. Je loopt de helft van de tijd toch in je blote kont
6 jaar geleden
Heb 2 of 3 van zulke shirts van ali express besteld in maten L tot XL. Ik moet ook in augustus bevallen en was op zoek naar een lang katoenen shirt met knopjes, zodat ik deze ook makkelijk los kan maken indien nodig. Zal daarna ook kunnen gebruiken als een voedingsshirt, dus vind het de investering waard.