27 Reacties

6 jaar geleden

Geplande keizersnede, dus krijg zo'n ziekenhuis ding aan☺ daarna maar een big shirt

6 jaar geleden

Uiteindelijk is dat het laatste waar je je druk om maakt lieverd. Ik had ook plannen voor een leuk lang shirt en ik eindigde in een hemdje met spaghettibandjes van de primark😂 kies ook iets waar je niet teveel waarde aan hecht want mijn hemdje is uiteindelijk stuk geknipt na de bevalling omdat in geopereerd moest worden😂

6 jaar geleden

2 donkere spagettibandjes jurkjes ingepakt. Maar vermoed dat ik lekker naakt ga. Laatse paar weken kan ik in de nacht ook geen kleding meer verdragen tijdens het slapen... bewegen is al vermoeiend genoeg zonder dat ik elke x mijn shirt weer recht moet trekken

6 jaar geleden

Ik heb een zwart voedingsnachthemd online gekocht...

6 jaar geleden

Een lang grijs pyjama shirt van de zeeman maat xxl. Lekker luchtig en kan makkelijk uit. Het wordt toch vies. Voor daarna heb ik een voedingstop met kort broekje (moet blijven slapen in het ziekenhuis, vandaar)

6 jaar geleden

Ik heb dit van de bonprix gekocht 😊 een voedingsnachthemd

6 jaar geleden

Ik heb ‘het bevallingsjurkje’. Ideaal om te dragen tijdens je zwangerschap, tijdens en/of na de bevalling en zeker ook daarna i.v.m. borstvoeding!

6 jaar geleden

Ik krijg een keizersnee maar had daarvoor al een beval shirt gehaald. Deze kan ik na de keizersnee ook aan uiteraard :)

6 jaar geleden

Zwart spaghetti hemdje hoogstens...

6 jaar geleden

Ik heb dit van de bonprix gekocht 😊 een voedingsnachthemd
Deze heb ik ook. Daarnaast ook een kort spaghetti jurkje in de koffer gedaan.

6 jaar geleden

Bevallingsjurkje.nl

6 jaar geleden

Gewoon hempje, aug is bloedheet dan zo jurk alleen maar irritant!

6 jaar geleden

Bevallingsjurkje.nl
Tijdens de bevalling zelf lig ik alleen in een topje/bh top gok hoor ivm warmte. En ik wil misschien in bad dus dan heb ik ook geen jurkje aan

6 jaar geleden

Ik heb een XXL T shirt van de Zeeman. Daarna de kliko in.

6 jaar geleden

Ik heb hier geeneens over nagedacht 😂 ik beval in wat ik dan aan heb of juist uittrek.. 🤣 denk alleen een bh/top of hemdje, moet in augustus bevallen dus meer kleding zal niet nodig zijn. Het interesseerde me bij de eerste echt niet dat ik zonder ondergoed in huis rond liep, de verloskundige vroeg nog of ik geen broekje aan wilde... NEE! Maar als je in het ZH gaat bevallen kan ik me voorstellen dat je iets bedekter gekleed wil gaan 😁

6 jaar geleden

Ik ben nog aan het kijken maar zo'n bevaljurkje ziet er leuk uit maar als je met je benen wijdt ligt niet praktisch en fijn zitten vanwege de 'smalle' onderkant. Ik krijg de tip om er niet te veel geld aan uit te geven want daarna gooi je het echt weg...

6 jaar geleden

Alleen een voedingsbh zonder beugels denk ik. Of iets van een topje. Je loopt de helft van de tijd toch in je blote kont

6 jaar geleden

Heb 2 of 3 van zulke shirts van ali express besteld in maten L tot XL. Ik moet ook in augustus bevallen en was op zoek naar een lang katoenen shirt met knopjes, zodat ik deze ook makkelijk los kan maken indien nodig. Zal daarna ook kunnen gebruiken als een voedingsshirt, dus vind het de investering waard.

6 jaar geleden

Reactie op Sofie☀️

Ik heb hier geeneens over nagedacht 😂 ik beval in wat ik dan aan heb of ju ...
In het ziekenhuis liep ik ook de kamer rond in mn blote kont 🤣 En zo ook de nieuwe shifts de hand geschud. Je komt in zo'n andere staat van bewustzijn. Maakt allemaal niet meer uit 🙈

6 jaar geleden

Ik adviseer toch iets met knopen of degelijk. Bij m’n vorige had ik een shirt maar heb daar soort van spijt van. Omdat je meteen borstvoeding wilt geven s het makkelijk om erbij te komen. En huid op huid contant s makkelijk dan je shirt helemaal omhoog te trekken.