251 Reacties

2 jaar geleden

Ow wauw haha! Hier nog eentje pas en ze is bijna 8 maanden. 🤪

2 jaar geleden

Bij onze kleine meid nog geen tandjes en ze is ook bijna 8 maanden. Maar ze wilt wel alles kauwen hahahah

2 jaar geleden

Hier nog niks, meneer is 8.5 maand😁

2 jaar geleden

Op 6 maand kwamen de eerste twee (vanonder), en nu heeft ze op een maand tijd nog eens vier erbij (boven). Wel fijn dat ze er weinig last van heeft bij jou! Bij ons heeft ze 's nachts toch meer geklaagd toen de bovenste doorkwamen.

2 jaar geleden

Onze kleine man heeft al 4 tanden onder en krijgt er nu 4 tegelijk boven! 😱 Van de eerste 4 bijna geen last gehad, de 4 die nu doorkomen geven hem wel wat pijn en heel veel kwijl 😢

2 jaar geleden

Eerste 2 onder tanden kreeg ze al op de dag van 4e maand oud. Toen 3 maanden niks en nu uit niks 5 tandjes achter elkaar haha

2 jaar geleden

Hier heeft ze haar 2 tandjes van haar 5 maand nu staat alles dik maar komt niets door

2 jaar geleden

Bijna 8 mnd en nu komt de derde in 2 weken door begonnen met onder de 2 en nu de linker snijtand 🤗

2 jaar geleden

Hier nog geen tandjes en hij is bijna 8 maanden, probeert wel overal in te bijten haha

2 jaar geleden

Hier in de kerstperiode zijn eerste 2 tandjes onderaan. En nu ook voor zover ik kan zien 4 tegelijk. 2 boven en 2 rechts onder. Hier bij de eerste tandjes niet veel last, maar nu wel iets meer. Is heel zagerig, en dat was hij vroeger niet. Denk ook wel dat hij al in sprong 6 zit, ook al is dat iets voor op schema. En hij is ook nog eens goed verkouden. Het zit het ventje niet mee.

2 jaar geleden

Drie weken geleden kwamen hier de eerste twee na elkaar.. eindelijk ging het eten goed vorig weekend maar na 3 dagen was het weer mis en komen beide boventandjes eraan geloof ik.. Nouja, veel tegelijk maakt ook dat we er hopelijk snel klaar mee zijn

2 jaar geleden

Mijn zoontje is aankomende week 8 maanden en nog geen tand te bekennen 😅

2 jaar geleden

Mijn dochtertje is 7,5 maand en nog geen tandjes🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Ons zoontje is nu 7.5 maand en krijgt nu 4 tandjes tegelijk. 2 middenkader en boven 2 hoektanden. Hij is dan nu ook wat piepig en wil overal op kauwen!

2 jaar geleden

7.5 maand en volgens mij komt zijn 1e onder tandje nu door.

2 jaar geleden

Rond 24 maart 1 ondertand en 1 week later zat de tweede er al naast nu zie ik aan de bovenkant ook al iets doorkomen hij is nu 7 maand

2 jaar geleden

Hier 7 maanden en 2 ondertandjes. Eerst rechts en toen vrij snel links erbij

2 jaar geleden

7 maanden en 8 tandjes inmiddels

2 jaar geleden

8 maanden. De 2 onder voortanden, 2 boven hoektanden en 1 voortand. De andere voortand begint nu ook door te komen, gaat ineens als een malle inderdaad 🤣 1 na de ander komt door

2 jaar geleden

Hier 8 maanden en nog geen tand te bekennen 🤣