251 Reacties

2 jaar geleden

Onze dame heeft er nu 4, maar er komen er nu zeker 2 tegelijk door en Idd een drama.. zielig hoopje mens is t af en toe, vanuit het niks huilen van pijnscheuten, spuitluiers waar ik een dagtaak aan heb, vandaag niks willen eten, drinken gaat wel aardig tot nu toe.. net maar met een zetpil naar bed gedaan en een aantal bijtringen in de koelkast gelegd.. hopelijk zijn ze snel door 🤞

2 jaar geleden

Reactie op LoesPetersen

Hier nu 11 maand oud. 8 tanden & 1 kiesje door. Lijkt erop dat de volge ...
😫😫 hoe lang heeft die kies geduurd? Hier lijken ze aan beide kanten door te komen, zie dikke bobbels. Maar het duurt nu zeker al 4 weken

2 jaar geleden

Reactie op jolandak88

😫😫 hoe lang heeft die kies geduurd? Hier lijken ze aan beide kanten door ...
Eerst een flinke bobbel eronder, en toen ineens was ‘ie door. Denk al met al een weekje? Maar wat een hel, die tandjes/kiesjes. 😭

2 jaar geleden

Hier de jongste 12 maanden en nog geen tand te bekennen ben benieuwd wanneer ze komen me eerste dochter kreeg ze met 11 maanden en toen in 1 maand tijd 8 tandjes 'wat was dat een mooie maand'😅😅😅zo zielig als alles tegelijk komt

2 jaar geleden

Reactie op noni77

Onze dame heeft er nu 4, maar er komen er nu zeker 2 tegelijk door en Idd e ...
Same here today!

2 jaar geleden

Reactie op miss1991

Same here today!
Vandaag was het bij ons nog erger.. wilde niks meer behalve bij mij zitten/ hangen, mega luieruitslag en wilde buiten flessen (redelijk) niks eten en drinken. Ik had vorige week toevallig zelf fruitijsjes gemaakt en dat ging nog redelijk, heeft ze iig iets binnen gekregen..

2 jaar geleden

Bij ons mannetje die nu 11 maanden is komen nu (pas) ineens 3 tandjes tevoorschijn. Ineens is het zover he😊 bij de eerste had hij alle symptomen 😬 maar dat was maar een weekje.. Nu laat hij graag zn bekkie zien!

2 jaar geleden

Dit is alweer van een tijdje geleden. Milas heeft nu (bijna 1 jaar) 10 tanden. Gaat echt supersnel!

2 jaar geleden

Dochter is net 11 maanden en ik zie net haar 2e tandje doorkomen 😅

2 jaar geleden

Hier komen de kiezen door... een ware hel!!

2 jaar geleden

Ze zijn 1 jaar en hebben al 10 tanden 😅

2 jaar geleden

Zaterdag word Jaxx 1 en hij heeft al 10 tanden en kiesjes komen er ook aan...

2 jaar geleden

Mijn zoon word op 5 augustus 1 jaar en heeft op dit.moment 8 tandjes.

2 jaar geleden

Onze dochter is volgende week 1 en heeft nu 7 tandjes!

2 jaar geleden

Bij onze Merel al vanaf de derde maand en zoveel last gehad dat het echt zielig was. Wij hebben heel wat Dentinox er door gesmeerd maar wat vooral heeft geholpen is een Barnsteen armbandje. Merel heeft dit als enkelbandje gedragen. Vanaf dat moment was het weer redelijk normaal. Nu heeft ze de doorgang van de kiezen en dat doet ook pijn. Maar we zorgen dat het zo goed mogelijk verloopt. Gr Merel

2 jaar geleden

Hier 4 kiezen tegelijk 🙋🏻‍♀️. Arme jongen. Volgende week wordt hij 1 en dan heeft hij er 10 in totaal. Wel bijzonder dat het kris kras opkomt 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Sousje

Dochter is net 11 maanden en ik zie net haar 2e tandje doorkomen 😅
Mijn dochter is 11 maanden en heeft ook nog maar 2 tandjes 😅

2 jaar geleden

Het is nu half 5 en mijn zoontje is al vanaf 2 uur bijna de hele tijd aan het huilen, zijn 2 voortanden zijn net doorgekomen en bij zijn andere tandjes viel het ook mee maar volgens mij komen er nu kiezen en de nachten zijn heel zielig voor hem. Het enige wat hij wilt is dat we met hem lopen, valt dan in slaap maar als we gaan zitten of we leggen hem neer dan begint hij weer heel erg te huilen. Hij wilt geen water of een flesje, geen komkommer, geen nat doekje om op te sabbelen maar is echt zo ontroostbaar steeds en dan komt er zo een pijnscheut, mijn hemel wat zielig 😪 Wat doen jullie snachts als ze ontroostbaar zijn? Ik weet het van de gekkigheid niet meer.. Ik heb hem rond 22:30 toen het al begon een zetpil gegeven en zijn tandvlees ingesmeerd..

2 jaar geleden

Reactie op SGCGS

Het is nu half 5 en mijn zoontje is al vanaf 2 uur bijna de hele tijd aan h ...
Ohh wat pittig is dat hè.. We zitten in hetzelfde schuitje, al weken lang is dit aan de hand. Elke week komt er weer een nieuwe tand door, en nu zien we ook een kies. Zo zielig 😩 Wij wiegen haar nu vaak in slaap maar het krijsen begint idd weer zodra je haar neerlegt. Vannacht hebben we haar nadat we een uur hadden gelopen maar in haar bedje gelegd en even laten huilen… Doen we niet vaak, maar we konden echt niks meer voor haar doen en waren zó moe. Ze viel toen vrij snel in slaap! Oh ja, ik smeer ook vaak dentinox op het tandvlees en dat lijkt wel wat te helpen. Heel veel succes!! 💪🏼

2 jaar geleden

Reactie op evaevita

Mijn dochter is 11 maanden en heeft ook nog maar 2 tandjes 😅
Hier ook nog maar 2! Zijn pas vorige week doorgenomen 😬