251 Reacties

2 jaar geleden

Tand nummer 5 is er eindelijk! Die vier bleven maar groeien 😂 Dit was gisteren 🥰

2 jaar geleden

Reactie op MamavanN

Onze dochter is 12,5 maand en heeft 8 tanden en 2 kiezen. Gelukkig nergens ...
Mijn zoon ook 8 tandjes en 2 kiezen nu 13 mnd 🤪 hier eten we al van alles lekker zelf met de hand zelfs hele maïskolven verdwijnen 🤣😂

2 jaar geleden

Mijn zoontje zit nu echt niet lekker in zijn vel. Er zijn 4 kiezen doorgekomen. En denk dat het nog niet over is. Zijn snijtanden zijn nog niet door maar al wel 4 kiezen. Vind het zo zielig voor hem dat alles tegelijk komt

2 jaar geleden

Ohh bij mijn dochtertje komen nu ook de eerste kiesjes door. Normaal is ze heel vrolijk, maar nu moet ze veel huilen en is ze heel hangerig. Ook ‘s nachts wordt ze vaak huilend wakker, dat deed ze eerst ook nooit. Zo sneu! Heb het idee dat die kiezen bij haar een stuk pijnlijker zijn dan die andere tandjes die doorkwamen. Hopelijk is het snel voorbij!

2 jaar geleden

Reactie op Merel-25

Ohh bij mijn dochtertje komen nu ook de eerste kiesjes door. Normaal is ze ...
Herken hier zo mijn zoontje in. En komt echt door zijn kiezen

2 jaar geleden

Bij mijn zoontje, nu dik 13 maanden, zijn er minstens 5 tanden aan het doorkomen, alle 4 de hoektanden en links onder ook een kies. Sinds een 2 weken slaapt hij slecht, wordt dikwijls zeurend wakker, en maakt geluidjes of hij pijn heeft. Wil snachts plots ook terug een fles, en zijn patatjes gaan iets moeilijker. Maar verder is hij gelukkig een happy boy overdag 😁

2 jaar geleden

Merken jullie dat drinken ook op zulke dagen lastiger gaat? Avondfles wilt hij totaal niet al 2 dagen.

2 jaar geleden

Reactie op BENDS

Merken jullie dat drinken ook op zulke dagen lastiger gaat? Avondfles wilt ...
Hier komen op dit moment 4 hoektanden en al zeker 1 kies door. Sinds 3 weken is het inderdaad hel met eten, zowel fles als vaste voeding.

2 jaar geleden

Volgens mij kan ik mij ook idd weer melden.. Eten is een ramp en drinken ook.. Maak me bijna beetje zorgen erom. Heel de nacht beetje aan 't piepen terwijl die eigelijk nog half slaapt.. Geef hem maar savonds een zetpilletje met naar bed gaan. Wat doen jullie verder nog eraan? Zit soms als het lukt wel is te voelen in ze mond maar voel of zie weinig.. Maar alle signalen lijken wel tanden te zijn. Ik hoop dat het snel voorbij is..