251 Reacties

3 jaar geleden

Geen tand te bekennen 7,5 maand 😂

3 jaar geleden

8 maanden en nog niks te zien.. hoe lang duurde het voordat ze uiteindelijk door waren?

3 jaar geleden

Met 4 maanden kwamen der 2 voortandjes door, en met 7 maanden alle 4 der voortanden en nu bijma 8maand en der tandje linksonder komt erdoor. Ze heeft er niet heel veel last van gehad, veel bijten op der bijtringen en koud water hielp veel 🤗

3 jaar geleden

Mijn zoontje vertoont al drie maanden symptomen (veel kwijlen en bijten) en nu is eindelijk, na een nacht veel jammeren, het eerste tandje door! Al voel ik volgens mij ook al een tijd een kies, maar ik mag niet zo ver in z'n mondje kijken 😅

3 jaar geleden

Reactie op CatAnna

Mijn zoontje vertoont al drie maanden symptomen (veel kwijlen en bijten) en ...
Wij dus ook al maanden symptomen maar tot gisteren nog niks. Elke keer zeiden we nu moet het toch echt een tandje zijn hoor🤣 en ja gisteren was er ineens een puntje! Vandaag erg hangerig en mag ook niet meer in der mondje kijken😏

VRIEND

3 jaar geleden

Hier ook. Op 1 maart het eerste tandje, haar voortand rechtsboven. Op 8 maart linksonder en 9 maart rechtsonder. Op 16 maart snijtand rechtsboven. Op 25 maart voortand linksboven. Inderdaad, in 3,5e week tijd 5 tandjes!

3 jaar geleden

Bij 7 maanden precies kwamen ze door (2 onderin).

3 jaar geleden

Vandaag 8 maanden, 2 tandjes(bij 6 maanden erdoor gekomen) en de derde komt er nu stilletjes aan uit.

3 jaar geleden

Hier ondertanden 2 bij 5 maanden.. 2 hoektanden zijn nu bij 7,5 maanden door hij is nu bijna 8 maanden en ze voortanden komen nu😅 arm kind

3 jaar geleden

Hier ook aardig vlot! Met 5 maanden eerste tand en inmiddels zijn het er al 6 en hij is 8 maanden..

3 jaar geleden

Vandaag precies 8 maandjes, 2 ondertandjes kwamen al bij 6,5 maand, en afgelopen (slapeloze😅) nacht zijn de bovenste 2 doorgebroken

3 jaar geleden

Is het normaal dat je kindje dan zo’n hoge koorts heeft ? Hier loopt t momenteel op tot 40 graden

3 jaar geleden

Hier ook ineen keer 5 tandjes! Hij had er al 2 beneden en nu komen er 4 boven en nog 1 beneden erbij. Welk moment zou eigenlijk het meest pijnlijk zijn, voordat je ze kan zien of op het moment dat ze erdoor komen?

3 jaar geleden

Hier 2 dagen flinke koorts gehad, daarop een hoge luchtweginfectie gekregen en paar dagen later 2 onder tandjes door gekomen

3 jaar geleden

Reactie op Oumi alhamdoullilaah

Geen tand te bekennen 7,5 maand 😂
Haha hier ook niet. Al wel wat tekenen van rode wangetjes, vieze luiers , maar geen tandjes te bekennen!

3 jaar geleden

Hier 8,5 maand en nog geen een tandje 😂😂 ik moet wel zeggen dat mijn zoontje sinds paar dagen erg hangerig is en kan tijdens het eten flink krijsen. Ik denk dat het zijn tandjes zijn maar ik voel nog niets...

3 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ineens veel minder eetlust. Herkenbaar?

3 jaar geleden

Hier nog geen tandjes en hij is bijna 8 maanden, probeert wel overal in te ...
Ook hier 8 maand en geen tandje te zien 🙈

3 jaar geleden

Hier ook! Allemaal tegelijk Ze heeft er nu al 8! (Doei baby 😅) 4 boven en 4 onder.

3 jaar geleden

Hier de 2 onderste tandjes doorgekomen 😫