251 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje in overmorgen 8 maanden en nog geen tandje te zien. Wel kwijlen en overal op bijten.

3 jaar geleden

Ja hoor hier 4 tegelijk 🙋🏻‍♀️. Dikke tranen en 39 graden koorts. Alle huis tuin en keuken tips geprobeerd maar overstag gegaan om een gel te gebruiken voor zijn tandvlees en een zetpil voor s avonds voordat hij naar bed gaat. Inmiddels gaat het weer beter 🤞🏻

3 jaar geleden

Mijn zoontje is 9 Maanden en zie ook nog geen tandjes. (Maar denk dat hij er wel last van heeft). Vooral Snachts nu al 3 weken huilen in de nacht. De vroedvrouw denkt tandjes. Dus afwachten.

3 jaar geleden

Reactie op Nodelijk1986

Ja hoor hier 4 tegelijk 🙋🏻‍♀️. Dikke tranen en 39 graden koorts. Alle hui ...
Hier ook precies het zelfde...mag ik vragen welke gel je hebt gebruikt? En werkte dat een beetje?

3 jaar geleden

Hier ook 7,5 maand eerste 2 al met 4 maanden erdoor nu 4 tegelijk erdoor ....zo zielig...slechte eetlust en niet zo lekker slapen...😒

3 jaar geleden

Ja hier ook zes maanden en 2 tandjes heel veel kwijlen en rode wangetjes

3 jaar geleden

Hier ook 🙋🏻‍♀️ 8 maanden en al 4 tandjes en de hele dag bezig met knagen en kwijlen en rode wangetjes lijkt erop dat de rest er ook aankomt. Spannend

3 jaar geleden

4 tanden tegelijk hier.. arme baby's

3 jaar geleden

Al eind februari wit tand vlees nog geen tandjes. Eergister 8 maanden

3 jaar geleden

Reactie op NicoleBrown

Hier ook precies het zelfde...mag ik vragen welke gel je hebt gebruikt? En ...
Vsm chamodent, geeft wel verlichting ja. Net voor het slapen gaan vooral gebruikt zodat hij tenminste wel lekker kan slapen

3 jaar geleden

Ik hoor steeds dat mijn zoontje loopt te tanden knarsen maar hij heeft er alleen beneden twee?? Dat is toch vreemd. Doen meer baby's dat?

3 jaar geleden

Onze kleine man bijna 8 maanden, krijgt nu een tandenfeest. Zaterdag kwam de eerste door en nu vandaag de tweede ook.. derde is onderweg voelde ik. Nachten zijn vre-se-lijk. Maar alles is een fase denk ik maar 😐😩

3 jaar geleden

Reactie op Mommylisa

Ik hoor steeds dat mijn zoontje loopt te tanden knarsen maar hij heeft er a ...
Mijne doet dat ook maar heeft 4 tanden boven en 2 onder, dus die raakt zijn tanden daadwerkelijk. Misschien komen ze door bij die van jou?

3 jaar geleden

Hier al vanaf de 3de maand. Een grote nachtmerrie. Merel heeft zoveel pijn er van gehad en nog steeds. Zetpil 240 mg Dentinox maar daar zijn we met gestopt en hebben een Barnsteen enkelbandje aangeschaft en dat helpt gzd.

3 jaar geleden

Hier bijna 9 maanden en 4 tandjes boven en 4 onder zie er nu nog 3 bij komen gaaat heeel snel

3 jaar geleden

Reactie op babyboymomC

Mijne doet dat ook maar heeft 4 tanden boven en 2 onder, dus die raakt zijn ...
Nee boven voel ik niks. Ik dacht ook steeds die heeft iets in ze mondje waarop hij kauwt ik voelen maar niks. Echt een knarsend geluid. Of hij een lego steentje op aan het eten is ofzo. Maar hoe snap ik nog steeds niet. 😱

3 jaar geleden

Momenteel 2 ondertandjes in maart doorgekomen en nu ineens 4 boventandjes bulten voelbaar. ( nog niet door) icm verkoudheid drama met slapen.

3 jaar geleden

Hier is ze 8,5 maandjes en heeft al 6 tandjes de bovenste vier zijn in een keer gekomen😁

3 jaar geleden

Onze zoon is 8,5 maand en tandje nummer 6 is onderweg 🤩 hij heeft een spleetje! Super schattig vind ik het. Zeker omdat ik dat vroeger ook had 😇

3 jaar geleden

Hier net 8 maanden, maar nog helemaal niks! Ik zie nu wel aan de onderkant dat z’n onderste 2 tandjes doorgaan komen omdat het tandvlees erg wit is en ik zie ze door het tandvlees een klein beetje.