4 Reacties

24 dagen geleden

Heel persoonlijk vind ik 13 jaar echt nog te jong om op te laten passen op kinderen. Onze oppas ging hier oppassen toen ze 14 was, met wel met haar oudere zus van toen 17. Dat meisje van 14 was wel echt enorm leuk met ons zoontje en ook al vaak opgepast op haar buurkinderen, maar wel altijd onder toeziend oog van haar ouders. Ze kregen destijds 5,- samen. Dat is waar ze zelf mee kwamen. Ik ronde het altijd naar boven af op de 5 euro.

24 dagen geleden

Ja, moet er bij zeggen dat het ons buurmeisje is hoor en dat haar moeder altijd te hulp kan schieten mocht het nodig zijn! Maar we geven haar gewoon lekker 20,- voor de hele avond. Helemaal prima

22 dagen geleden

Ik zou dat niet aandurven met die leeftijd. Erg jong. En eten geven en naar bed brengen zijn grote taken. Enkel spelen a la..maar wat als je kids vallen oid. Hoe goed is haar ehbo etc? Ik zou haar €4 geven voor twee kids als ze wakker zijn. Als ze slapen €3

17 dagen geleden

Ons buurmeisje was ook 13 dat ze voor het eerst bij ons oppaste. Ze is inmiddels 16. We geven haar 5 euro per uur, en dan let ze op 2 slapende kindjes van 4 en 2. We hebben het tot nu toe eigenlijk alleen maa roppas nodig gehad als ze al slapen. Er zit best verschil in de ene 13 jarige en de andere. Ons buurmeisje heeft zelf nog 3 jongere broertjes en zusjes, heel goed met kinderen en ook veel volwassener dan dat ik zelf was met 13. We hebben ook eens iemand van 17 gehad en dat was een compleet drama, dus leeftijd zegt niet altijd alles