54 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Saartjeee

Zo zag de mijne eruit en toch nu hartstikke positief! Belangrijkste is dati ...
Hoe snel na deze test had jij een duidelijk positieve in je hand?

4 jaar geleden

Hier ook een positieve test. Zwanger van de 3e. Vind het heel erg leuk. Wist voor de test al dat ik zwanger was, vanwege kwaaltjes hahah. Heb 7 jan mijn eerste echo en intake. Ben benieuwd

4 jaar geleden

Reactie op heyitsme

Hoe snel na deze test had jij een duidelijk positieve in je hand?
Ik had op een vrijdag mijn nod (duidelijke test) die foto was van de zaterdag een week eerder. Dus het kan echt minimaal een week duren voor ze echt donker worden

4 jaar geleden

2 dagen na nod. Duidelijke streep en toch voel ik mij onzeker. Bij mijn miskraam was mijn streep wel iets lichter maar toch die angst blijft

4 jaar geleden

Ik heb 1 dec een test gedaan en ook positief 😃 zwanger van de 3e en gister eerste echo gehad🤗 verloskundige kon eerst niks vinden maar na een inwendige echo gelukkig wel 😀 heel klein maar het hartje klopt 🥳 ongeveer uitgerekend 5 aug

4 jaar geleden

Dit lijkt mij wel heel positief :)

4 jaar geleden

Harstikke positief! Gefeliciteerd!😊

4 jaar geleden

Dit zijn mijn testen. Onderste is van gisteren omdat ik erg onzeker was ivm eerdere miskramen. Deze test gaf mij weer vertrouwen

4 jaar geleden

Reactie op Frida

Dit zijn mijn testen. Onderste is van gisteren omdat ik erg onzeker was ivm ...
Hoeveel dagen voorbij Nod ben jij?

4 jaar geleden

Onderste is van trekpleister 2 voor 5. Zijn iets gevoeliger als de normale action testen.

4 jaar geleden

Reactie op Denaila

Hoeveel dagen voorbij Nod ben jij?
Ik ben nu waarschijnlijk zo'n 5,5 week. Op 2 november had ik een miskraam en eisprong is iets later geweest. Als ik zou tellen vanaf 2 nov zou ik al 6 weken zijn wel.

4 jaar geleden

Reactie op Frida

Ik ben nu waarschijnlijk zo'n 5,5 week. Op 2 november had ik een miskraam e ...
Oke mijn miskraam was 15 november afgelopen. Had 30 november een lh piek. Dus afgelopen vrijdag mijn nod🙈 vroeg me namelijk af omdat je zulke donkere testen heb en i benieuwt ben vanaf wanneer ik kan verwachten dat die van mij donker zullen zijn

4 jaar geleden

Reactie op Frida

Ik ben nu waarschijnlijk zo'n 5,5 week. Op 2 november had ik een miskraam e ...
Ik had een miskraam op 30 okt, en mijn eisprong pas rond de 20/21e 😅 Hoe ver was jij?

4 jaar geleden

Reactie op sterret

Ik had een miskraam op 30 okt, en mijn eisprong pas rond de 20/21e 😅 Hoe ...
Bij de miskraam was ik 6.5 week maar het idee dat het al eerder was gestopt. Vanwege weinig / afnemende kwaaltjes