20 Reacties

5 jaar geleden

Ergens doorheen doen wat ze heel lekker vind?

5 jaar geleden

Vragen om een zetpilvariant? Weet niet of dat er is, maar voor baby's vaak wel.

5 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Dacht ik zelf ook aan maar dan zet ze het niet volledig op en weigert ze weer te eten

5 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Vragen om een zetpilvariant? Weet niet of dat er is, maar voor baby's vaak ...
Is een idee maar ik kan de pediater maandag pas terug bereiken

5 jaar geleden

Weet niet is het vloeibaar? Dan kun je het in de speendop doen voordat ze de fles krijgt misschien

5 jaar geleden

Reactie op Sdaj

Dan wel met fruitmoes of iets dergelijks geven... niet met zuivel.

5 jaar geleden

Reactie op Marijke R

Dan wel met fruitmoes of iets dergelijks geven... niet met zuivel.
Waarom niet met zuivel?

5 jaar geleden

Reactie op Jaimy Weterings

Vragen om een zetpilvariant? Weet niet of dat er is, maar voor baby's vaak ...
antibiotica in zetpil varriant bestaat niet

5 jaar geleden

Reactie op Mamaxx

Waarom niet met zuivel?
Zuivel vermindert de werking van veel medicijnen heb ik mij ooit laten vertellen. (?)

5 jaar geleden

Wij hebben het destijds met een spuitje geven in haar mond.

5 jaar geleden

Alleen de speen pakken en daar de medicatie in doen en haar dan het er zo uit laten drinken

5 jaar geleden

Of een lepeltje en beetje fruit op doen en daar de antibiotica bij, banaan heeft een lekkere en goede smaak wat de smaak van de antibiotica een beetje weg haalt

5 jaar geleden

Reactie op BellaElies

Zuivel vermindert de werking van veel medicijnen heb ik mij ooit laten vert ...
Is afhankelijk van welke ab. Sommige ab moeten met zuivel producten ingenomen worden

5 jaar geleden

Geef je het via een lepel of via een spuitje ?

5 jaar geleden

Sja miss idd via een spuitje. (Als het vloeibaar is natuurlijk) het is heel belangrijk dat ze het binnenkrijgt... succes!

5 jaar geleden

Onze zoon had vanaf 4 weken t/m 4 maanden regelmatig ab kuren van zo n 2 weken. Wij deden dit altijd met een 2 ml spuitje in zijn wangzak beetje bij beetje spuiten. Hij sabbelde het dan zo op

5 jaar geleden

Idd in de wangzak spuiten dan slikken ze het sneller door (reflex) en anders druppeltje ranja eraan toevoegen zodat het zoet smaakt. Ik zou idd niet aan eten toevoegen omdat het dan ook onduidelijk is hoeveel ze binnenkrijgt. Sterkte en hopelijk is ze snel beter!

5 jaar geleden

Bij ons ging het mondje ook niet open, wij lieten soms wel eens de fles zien en dan opende hij wel. Dan gauw spuitje erin en wat lauw water uit de fles. Niet ideaal, pijn aan je moeder hart maar. Goed het moest...

5 jaar geleden

Speentje in de mond, speentje uit de mond, lepeltje er snel en voorzichtig in. Zo doen wij het nu, werkt super.. onze kleine werd hysterisch bij het zien van het spuitje.

5 jaar geleden

Hier gaat zn mond al open als ik met het spuitje aan komt lopen voor zn medicijnen....