15 Reacties

4 jaar geleden

Ik kan je de Deryan zeker aanraden. Stuk makkelijker meenemen dan de standaard camping bedjes en onze oudste dochter heeft hier altijd prima in geslapen. We willen deze voor de baby ook weer gebruiken.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een tentje. En een campingbed. Het tentje is makkelijk mee te nemen. En zet je makkelijk bij iemand op bed. Vind dat campingbed veel ruimte in beslag neemt. En daar niet altijd plaats voor is. Het enige nadeel van het tentje vind ik dat als ze echt met kracht beginnen te rollen ze niet meer in het tentje kunnen.

4 jaar geleden

Hier ook de deryan en dan de variant die je ook om kan bouwen naar box heel handig als je op visite gaat

4 jaar geleden

Als je een handig op te zetten campingbedje zoekt is de aeromoov ook een aanrader. Wel wat prijzig maar zijn geld waard

4 jaar geleden

Reactie op MaykeLDN

Wij hebben ook een tentje. En een campingbed. Het tentje is makkelijk mee t ...
Mijn zoon van 2,5 ligt er nog in. Heel geborgen

4 jaar geleden

Wij hebben ook een tentje! Ontzettend blij mee! Overal waar we hem wegleggen heeft hij hetzelfde “uitzicht” en ik heb het idee dat dat hem echt helpt met slapen.

4 jaar geleden

campingbedje is fijn want dan heb je iets waar ze niet uit kunnen.. tentje gebruikt voor mijn 15 maanden oude zoon in costa Rica, super handig als je van hotel naar hotel gaat. Hij kon nog niet lopen anders wordt babytentje wel beetje klein

4 jaar geleden

Wij hebben een campingbedje en de deryan tentje. Ik vind het tentje ideaal voor kleintjes. Onze dochter heeft daar regelmatig ingeslapen tot ze 1,5 was.. nu gebruiken we het campingbedje meer.. allebei dus handig. Alleen ga er van uit dat alle campingbedjes super klote uitklappen😅

4 jaar geleden

Zetten jullie deze tentjes gewoon op de grond als ze erin slapen of ergens op zoals een bed? Lijkt mij anders snel koud worden i.v.m. tocht enzo of valt dit mee?

4 jaar geleden

Hier ook een deryan tentje! Wel de grote variant, onze oudste van net 4 past er sinds kort niet meer in. Hij wilde graag uit logeren omdat hij dan in "zijn tentje" mocht slapen haha. Voor onze tweede gaan wij hem ook gebruiken, fijn om mee te nemen :)

4 jaar geleden

Ik vond deze blog heel behulpzaam: https://www.gezinopreis.nl/beste-campingbedje/

4 jaar geleden

Reactie op Renske20

Zetten jullie deze tentjes gewoon op de grond als ze erin slapen of ergens ...
Ik vond het altijd wel meevallen. Zit een goede matras in. Grond vond ik veiliger als ergens opzetten ivm rollen / schuiven

4 jaar geleden

Reactie op Renske20

Wij zetten m vaak op een 2 persoonsbed. Wel goed in het midden! Want anders duwen ze zo de tent over t randje..

4 jaar geleden

Reactie op Renske20

Als het kan op een bed ja, maar op de grond gaat eigenlijk ook prima, er zit een opblaasbaar matrasje bij. Ik probeer dan wel een fleecedeken ofzo te regelen voor onder het tentje, maar dat is meer voor mn eigen gevoel. Hij ligt nu tenslotte in een hele dikke winterslaapzak🤓

4 jaar geleden

Bedankt voor al jullie reacties! We gaan voor het tentje, genoeg positieve ervaringen zo te horen.