15 Reacties

4 jaar geleden
Ik kan je de Deryan zeker aanraden. Stuk makkelijker meenemen dan de standaard camping bedjes en onze oudste dochter heeft hier altijd prima in geslapen. We willen deze voor de baby ook weer gebruiken.

4 jaar geleden
Wij hebben ook een tentje. En een campingbed. Het tentje is makkelijk mee te nemen. En zet je makkelijk bij iemand op bed. Vind dat campingbed veel ruimte in beslag neemt. En daar niet altijd plaats voor is. Het enige nadeel van het tentje vind ik dat als ze echt met kracht beginnen te rollen ze niet meer in het tentje kunnen.

4 jaar geleden
Hier ook de deryan en dan de variant die je ook om kan bouwen naar box heel handig als je op visite gaat

4 jaar geleden
Als je een handig op te zetten campingbedje zoekt is de aeromoov ook een aanrader. Wel wat prijzig maar zijn geld waard

4 jaar geleden
Wij hebben ook een tentje! Ontzettend blij mee! Overal waar we hem wegleggen heeft hij hetzelfde “uitzicht” en ik heb het idee dat dat hem echt helpt met slapen.

4 jaar geleden
Wij hebben een campingbedje en de deryan tentje. Ik vind het tentje ideaal voor kleintjes. Onze dochter heeft daar regelmatig ingeslapen tot ze 1,5 was.. nu gebruiken we het campingbedje meer.. allebei dus handig.
Alleen ga er van uit dat alle campingbedjes super klote uitklappen😅

4 jaar geleden
Ik vond deze blog heel behulpzaam: https://www.gezinopreis.nl/beste-campingbedje/

4 jaar geleden
Reactie op Renske20
Zetten jullie deze tentjes gewoon op de grond als ze erin slapen of ergens ...
Ik vond het altijd wel meevallen. Zit een goede matras in. Grond vond ik veiliger als ergens opzetten ivm rollen / schuiven

4 jaar geleden
Reactie op Renske20
Zetten jullie deze tentjes gewoon op de grond als ze erin slapen of ergens ...
Als het kan op een bed ja, maar op de grond gaat eigenlijk ook prima, er zit een opblaasbaar matrasje bij. Ik probeer dan wel een fleecedeken ofzo te regelen voor onder het tentje, maar dat is meer voor mn eigen gevoel. Hij ligt nu tenslotte in een hele dikke winterslaapzak🤓