30 Reacties

5 jaar geleden

Welke fles gebruik je?

5 jaar geleden

Wij hebben hier ongeveer hetzelfde probleem en ik kreeg veel tips, zie: gulzig drinken!

5 jaar geleden

Lees mee.. wij hebben precies hetzelfde! Meer geven mogen wij ook niet.. moesten zelfs een fles proberen te minderen!

5 jaar geleden

Reactie op Lola044

Welke fles gebruik je?
MAM speen maat 0

5 jaar geleden

Ja ik heb een gouden tip: dr Brown fles en dan met een prematuur speen erop. Moet je los kopen. (die verkopen ze bij sommige Etos winkels, maar in ieder geval bij bol.com.

5 jaar geleden

Een vraagje, waarom mag je de voeding niet ophogen ? Als jouw kindje niet verzadigd is en onrustig blijft na haar flesje van 100cc dan heeft zij gewoon meer nodig. Baby Kai hierzo is nu 2weken oud en zat de laatste dag van de kraamweek op 120cc omdat hij ook niet voldoende had aan de 100cc. Soms drinkt hij de 120cc ook niet helemaal op maar hij heeft wel voldoende voeding binnen gekregen waardoor hij heerlijk slaapt. De mw van het consultatiebureau gaf van de week bij mij aan dat elk kindje anders is, en wij niet zo nauw naar de verpakking van de voeding moeten kijken.

5 jaar geleden

Reactie op Deesje92

MAM speen maat 0
Die van mij kan ook zo ontzettend gulzig en snel drinken. Had eerder de avent fles en deze vervangen door Dr. Brow. Komt minder hard en snel binnen.

5 jaar geleden

Onze zoon is nu 3 weken en drinkt 90 ml. Hij weegt 3695 gram. Hij drinkt zijn flesje ook in 10 min. Leeg. Wij Hebben de dr brown fles

5 jaar geleden

Reactie op IVdH

Wij hebben hier ongeveer hetzelfde probleem en ik kreeg veel tips, zie: gul ...
Oh je hebt gelijk. Ik zie nu het topic ;)

5 jaar geleden

Reactie op Wsvmr

Ja ik heb een gouden tip: dr Brown fles en dan met een prematuur speen erop ...
Mijn vriend is nu naar de winkel om deze te halen.😉

5 jaar geleden

Reactie op Destiny Sprong

Een vraagje, waarom mag je de voeding niet ophogen ? Als jouw kindje niet v ...
Klopt, we mogen een aantal voedingen best naar 120. Ik heb ook aangegeven dat we 2 van de 7 voedingen vaak wel wat meer doen dus rond de 120. Dat was ook geen probleem volgens haar het is natuurlijk maar een richtlijn. Ze vond alleen wel dat we voorlopig toch rond die 100 cc moeten blijven en dan een aantal voedingen per dag iets meer.

5 jaar geleden

Reactie op Deesje92

Klopt, we mogen een aantal voedingen best naar 120. Ik heb ook aangegeven d ...
En als je die voedingen van 120cc geeft, is ze dan rustig of blijft ze dan onrustig ? Want als ze dan rustig blijft dan kan je toch beter alle voedingen 120cc geven als ze na de 100cc onrustig blijft. Is voor haar niet fijn en ook niet voor jou.

5 jaar geleden

Wij hebben een zoon van ruim 4 weken die aan de 120cc zit en nu eens per dag 150cc krijgt. Wij kregen ook te horen dat verhogen niet mocht maar onze man had het enorm nodig! Doe wat je gevoel je ingeeft. Niet iedere baby doet het volgens het boekje 😉

5 jaar geleden

Wij zijn over gegaan naar dr brown flesje daar moet ze iets meer moeite voor doen en doet ze nu langer over

5 jaar geleden

Reactie op MammiVanMees

Wij hebben een zoon van ruim 4 weken die aan de 120cc zit en nu eens per da ...
Ja daar heb je gelijk in.

5 jaar geleden

En voeding voor hongerige baby's? Dat kreeg mijn zoontje 5 jaar geleden, omdat hij ook niet te verzadigen was

5 jaar geleden

Je benen op een krukje/tafel zetten zodat je knieën gebogen zijn. Je baby op je benen leggen en half zittend voeden. Daarmee kan het ook zijn dat je baby minder snek drinkt.

5 jaar geleden

Wij hebben een fles van Avent en op aanraden van de kraamzorg een prematuur speentje erop gezet. Zo moeten ze meer moeite doen en worden ze ook meer moe van het drinken. Ook scheelt het voor de darmkrampen

5 jaar geleden

Johannesbroodpitmeel miss? Dikt het in. Moeten ze meer moeite doen om het eruit te krijgen en valt wat zwaarder. Wij doen het ivm reflux. Maar hij drinkt ook minder gulzig, rustiger. Helpt ook.

5 jaar geleden

Reactie op Hallo Baby

Johannesbroodpitmeel miss? Dikt het in. Moeten ze meer moeite doen om het e ...
Dat is puur tegen het spugen vanwege reflux en niet tegen het snel drinken. Hier moet je niet zomaar aan beginnen en moet wel op advies (zoals een kinderarts) gezien het niet geschikt is voor elke baby en jbpm voor obstipatie kan zorgen