9 Reacties

vor 2 Jahren

Volgens mijn huisarts is aërosolen het enige dat effectief helpt..

vor 2 Jahren

De douche heel heet aanzetten met de badkamer deur dicht. De stoom verzacht op die momenten dat het het ergst is. Even lekker knuffelen tot hij rustig wordt en de stoom wegtrekt. Wij hebben geen luchtbevochtiger maar dat zou ook een optie zijn.

vor 2 Jahren

Sja het gaat wel stinken maaruh... een uitje snijden en onder het bedje. Verder geven wij nog steeds tussikind van vsm voor het slapen. En voor de pijn kan een paracetamolletje. Verder inderdaad stomen en veel water drinken. Oja en het kamertje goed luchten. Succes, hopelijk knapt hij snel op! 🍀

vor 2 Jahren

Tussikind van VSM werkt hier heel goed!

vor 2 Jahren

Sap van rode ui. Heeft hier enorm gewerkt al die siropen hebben niets opgeleverd. Probeer het uit zou ik zeggen. Ben benieuwd of het ook bij jou helpt. Mocht hij het vies vinden kun je een klein beetje honing aan toevoegen voor de smaak.

vor 2 Jahren

Reactie op sam20197

Sap van rode ui. Heeft hier enorm gewerkt al die siropen hebben niets opgel ...
Vergat erbij te vermelden dat je wel water aan toe moet voegen zodat hij het op kan drinken. Sterkte!

vor 2 Jahren

Mijn zoontje had een paar maanden geleden zo een erge hoestbuien/benauwd dat de ambulance hier op de stoep stond. De ambulancebroeder vertelde dat stomen echt heel goed is. En dan eigenlijk niet eens het stomen zelf maar als je dan 15-20 gestoomd heb, je raam wagenwijd open gooien zodat de warme lucht eruit gaat en de frisse lucht ervoor in de plaats komt. We hebben dit al een paar keer gedaan als hij weer last had en het lijkt echt te helpen! In het ziekenhuis zeiden ze ook dat hoestdrank eigenlijk echt niet helpt. Neusspray weer wel. En wij hebben nu zo een soort driehoekig kussentje gekocht voor onder zijn matrasje en die ligt er nu standaard in. Hij slaapt zo heerlijk en ook wat beter voor als ze verkouden zijn oid 🥰 beterschap!

vor 2 Jahren

Thee (bijv rooibos) met een schepje honing. Ik werk bij de hap en dat is eigenlijk het eerste wat ik altijd aanraad nadat een huisarts mij ooit vertelde dat dit eigenlijk het eenige is wat echt helpt. Hoestdrank etc werkt vaak niet. Honing wel pas vanaf 12 mnd geven trouwens.

vor 2 Jahren

Luuf op zn ruggetje smeren