47 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben een 1 persoonsdekbek liggen😉

5 jaar geleden

Ik had eerst gewoon een boxkleed op de vloer maar die werd te klein voor mevrouw nu heb ik een matrastopper van 3-4 cm dik met gewoon een dekbedovertrek eromheen heeft ze een speelkleed van 140 × 200. Op de foto ligt ie dubbelgevouwen

5 jaar geleden

We hebben een speelkleed van playgro, is lekker groot, maar niet ideaal met leren kruipen. Ook speeltegels, maar we hebben er maar 9, dus ze ligt er meer naast dan op🙈

5 jaar geleden

Bij de Aldi was vanaf woensdag puzzelmatten in de aanbieding. Ik heb de dieren en de letters/cijfers gecombineerd tot mat zo groot als wij fijn vinden voor de kleine man.

5 jaar geleden

Bekijk Groot Speelkleed Baby - Speelmat Kinderen - Babymat XL - Kindervloerkleed - Kraamcadeau - Speelkleed Kinderen - Moderne Babykamer - Dierenprint - Babyshower - ECO - 0-4 Jaar - 150x100cm - Giraffe op: https://www.bol.com/nl/p/groot-speelkleed-baby-speelmat-kinderen-babymat-xl-kindervloerkleed-kraamcadeau-speelkleed-kinderen-moderne-babykamer-dierenprint-babyshower-eco-0-4-jaar-150x100cm-giraffe/9300000013041446?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

5 jaar geleden

Speelmat/playpen zijn er heel blij mee. Ook eenvoudig proper te maken aangezien ze reflux heeft. 🤗

5 jaar geleden

Wij hebben schuimtegels gekocht. Mede omdat we merkten dat een stoffen ondergrond haar soms tegen hield. Draaien en keren gaat op deze mat veel makkelijker... en ook makkelijk op te bergen of schoon te maken # kwijlende baby

5 jaar geleden

Wij hebben de plufsig mat van ikea. Een soort gymmat, dus heel stevig, ook nog leuk voor later en makkelijk op te vouwen.

5 jaar geleden

Reactie op Karen90

Wij hebben de plufsig mat van ikea. Een soort gymmat, dus heel stevig, ook ...
Die hebben wij ook, heel blij mee! Ook een leuk prijsje :)

5 jaar geleden

Tiny love speelkleed

5 jaar geleden

Love by lily heeft mooie grote kleden en ‘interieurproof’ 😌 wel prijzig

5 jaar geleden

Toddle kind, duur maar echt zo fijn!

5 jaar geleden

Reactie op kvsamantha

Bij de Aldi was vanaf woensdag puzzelmatten in de aanbieding. Ik heb de die ...
Wij ook zoiets. Heel handig om te onderhouden ook. En zit ze graag over te krabben met haar nageltjes 😆

5 jaar geleden

We hebben ook 2 sets foam tegels. Bevalt uitstekend

5 jaar geleden

Wij hebben deze: https://www.thesingingant.com Echt een aanrader, enorm tevreden over!!

5 jaar geleden

Wij hebben een foam mat, makkelijk schoon te houden... want op haar buikje spelen wil er nog wel eens wat omhoog komen. Makkelijk op te ruimen. Hard genoeg om te kruipen, rollen etc. Maar zacht genoeg voor haar hoofdje. Oja en de Barleducflessen zorgen er voor dat de hond haar niet kan knuffelen (likken) 🤓 en grijs wit ziet ze goed en die bloemen en sterren kan je er ook uithalen. Je kan er zelfs een huisje van maken 😎 en in een paar tellen opgeruimd in de draagtas. En het ziet er nog hip uit. Ik ben er zooooo blij mee 😍

5 jaar geleden

Wij hebben een foam mat, makkelijk schoon te houden... want op haar buikje ...
Hij is van happykiddoos.nl 🤓

5 jaar geleden

Wij hebben deze van Love by Lily, via Bol.com gekocht. Hij is 1,50 bij 2 en je kan hem zo opvouwen en in de tas stoppen die je erbij krijgt. Ook niet zo veel kleurtjes in je interieur voor als je daar ook niet van houdt ☺️ en hij draait sinds kort de he-le dag dus daar is het kleed ook echt top voor!

5 jaar geleden

Speelkleed van Liewood, met speeltjes, mooi maar prijzig

5 jaar geleden

2 fitness matten naast elkaar.