11 Reacties
5 jaar geleden
Jaa! Wat goed zeg! Onze fysio werd helemaal enthousiast toen onze dochter het deed, dus heel positief!
5 jaar geleden
Dit doet mijn zoontje ook continue. Hij kan al wel rollen van rug naar buik, weet niet meer of hij dit al deed voordat hij kon rollen🙈
5 jaar geleden
Ons zoontje rolt nog niet om, een paar keer per ongeluk van buik naar rug, maar doet dit ook! Ik doe zelf de brug pose met yoga en daar deed het mij aan denken haha. Maar hij is dus goed bezig? Ik heb dat omrollen eens geprobeerd te oefenen met hem maar raakte zelf in de war haha, best ingewikkeld 😅
5 jaar geleden
Onze dochter rolt van buik naar rug en andersom maar heb haar dit nog niet zien doen haha. Wat ze wel doet is als ze op haar buik ligt dan beweegt ze als een regenworm (weet niet hoe ik het anders uit leg 🤣), dus billen omhoog met ingetrokken knieën. Zo leuk om die kindjes lekker te zien bewegen 😍
5 jaar geleden
Onze dochter rolt van buik naar rug en andersom maar heb haar dit nog niet ...
Zou het begin van kruipen kunnen zijn denk ik
5 jaar geleden
Onze dochter rolt van buik naar rug en andersom maar heb haar dit nog niet ...
Superleuk. Wil ze gewoon vooruit! Hier begint hij op z’n buik met knietjes te duwen en z’n handjes te trekken, tijgeren zeg maar 😂 en dan kwaad worden als er niks gebeurt. Maar rolt net een paar dagen van buik naar rug dus hij zal toch echt nog ff geduld moeten hebben.
5 jaar geleden
Mijn kleine doet dit ook al een paar weken, mijn moeder zegt dat het betekent dat die opgetild wilt worden, doet hij ook vaak als hij een bekende ziet!
5 jaar geleden
Vliegtuigje oefenen geloof ik, balans vinden en is vast voorbereiden op kruipen, die van mij 5,5 maanden rolt al wel van rug naar buik gemakkelijk en van buik naar rug maar iets lastiger en maakt ook die holle rug, meer als ze al even op haar buik speelt, gebruikt haar armen ook om af te zetten en spartelen met benen.. daarna is ze vaak al wel moe van alles..