9 Reacties

9 maanden geleden

Ik heb ook nog geen idee, maar mijn zoontje heeft van de andere kindjes bellenblaas, stoepkrijt, haribo beertjes, mini magnetisch teken bord, rozijntjes etc gekregen

9 maanden geleden

Wij laten haar iets trakteren waar ze zelf dol op is... bananen 😂🙈 op google hebben we minions banenen gevonden, met een voorbeeld om uit te printen... en ja niet iedereen is dol op bananen dus we doen er denk ik ook een paar mandarijnen bij. Verder hebben we van die click armbanden bij AliExpress besteld met babyshark. Dat zijn van die rechte staven en als je die op je arm slaat dan wikkelen ze zich om je arm. Verder hadden we vorig jaar voor iedereen een papieren zakje met alles er in, dat vonden ze erg leuk allemaal, alsof ze een kadootje krijgen en mogen uitpakken. En oja we printen een foto uit van haar zodat iedereen weet wie ze is. Ik zie namelijk vaak geen andere ouders en niet alle namen van kindjes ken ik en zo leer je toch een beetje wie wie is... wie ze leuk vindt etc en wie niet haha

9 maanden geleden

Mijn zoontje heeft op de peuterspeelzaal op bellenblazen getrakteerd, van die grote. Wij hebben in het dorp iemand die het leuk vind om dat te personaliseren, dus de kindjes van z'n klasje, dat zijn er maar 8, hebben allemaal hun eigen gepersonaliseerde bellenblaas gekregen.

9 maanden geleden

Mijn dochter is gek op ijsjes dus heb bij action van die ijsjes gehaald en dan in het hoorntje doen we een doosje rozijntjes en een ballon. Bovenop een cupcake versieren en inpakken. Op folie een sticker met hoera 3 jaar

8 maanden geleden

We zijn gegaan voor een zandbakvormpje van een dinosaur met daarbij een zakje dinosauruskoekjes en dat leuk ingepakt

8 maanden geleden

Ik ben totaal niet creatief en gaan dus weer voor de “kant en klare” tractatie via Thematraktaties (insta). Ze is super behulpzaam en maakt mooie dingen. We gaan voor Buurman en Buurman en dan de pringlesbus en knijpzakje. Die laatste mogen ze bij de opvang hebben en de bussen gaan mee naar huis. We pakken ze in met cellofaanpapier en hangen daar nog een ballon en roltong aan. De leidsters krijgen in hetzelfde thema een Celebrationsfles. Even voor het idee; dit soort dingen maakt ze en veel meer kan je vinden op haar insta.

8 maanden geleden

Ik heb stickers geknutseld voor op de popcorn bakjes. Was een groot succes !

8 maanden geleden

Fien en Teun voorleesboekje, diertje, stickers en rozijntjes

8 maanden geleden

Grote bellenblaas van de Action? 0,50 cent ☺️👌🏼