48 Reacties

5 jaar geleden

Beschuit met roze of blauwe muisjes 🤷🏼‍♀️ of van die snoepspeentjes ik heb ook geen idee eigenlijk. Wel een leuk idee om te doen!

5 jaar geleden

Ik werk op een boerderij en daar doet vlaai het altijd goed. Daarom gekozen voor een lekkere aardbeienvlaai. En voor de baas een bedank chocolade... zij heeft zoveel voor mij gedaan, dat ik nog zolang mogelijk door kon werken. Helaas toch eerder moeten stoppen.

5 jaar geleden

Leuk idee! Chocoladeflikken met muisjes erop zijn ook altijd leuk 😉

5 jaar geleden

Ik trakteer monchou taart, dat valt hier altijd goed in de smaak.

5 jaar geleden

Ik doe vrijdag cupcakes en dan versieren met blauwe hagelslag en verder kleine zakjes popcorn met 'about to pop' eraan (wij zijn niet volledig bezet ivm de corona, dus kan de rest het pakken wanneer ze op kantoor zijn)

5 jaar geleden

Stroopwafels met voor de helft glazuur en dan daarop roze en/of blauwe muisjes. Bij mij is iedereen zowat vegan of glutenvrij of wat anders dus ik ga voor zakjes popcorn met een persoonlijk kaartje eraan. Ik koos de blauwe zakken vsn hema ivm jongetje

5 jaar geleden

Gezien de temperaturen en hygiëne worden het hier ijsjes. Welke moet ik nog even bedenken

5 jaar geleden

Reactie op Sab44

Stroopwafels met voor de helft glazuur en dan daarop roze en/of blauwe muis ...
maak die niet te lang van tevoren die stroopwafels, want ze worden er niet beter op kan ik je uit ervaring zeggen

5 jaar geleden

Ik heb koekjes bij geboortekoekjes.nl besteld. Vielen goed in de smaak! Beschuit met muisjes vind ik pas iets voor daarna, dus dat was erg leuk.

5 jaar geleden

Wat een leuke ideeën allemaal! Ik moet er zelf wel rekening mee houden dat het wel een tijdje houdbaar blijft. Ik zie niet al mijn collega's elke dag 🙈 (gehandicaptenzorg). Vind de ready to pop ook heel leuk!!

5 jaar geleden

Ik las laatst wat leuks; kitkat-jes met dan als tekst erbij op een kaartje: jullie de Kitkat ik de break! "Have a break, have a Kitkat"

5 jaar geleden

Grappig dat er meerdere zijn die dit doen want ik heb dat nog nooit meegemaakt waar ik ook heb gewerkt. Daarbij werk ik nog altijd thuis sinds maart, net zoals al mijn collega's en ga ik niemand meer zien voor mijn verlof. Ik heb blauwe en roze spekjes in aparte potten neergezet toen ik bekend had gemaakt dat ik zwanger was en daarbij de graag, wat denken jullie? Roze of blauw. Als ik straks terug kom van verlof trakteer ik wel iets zoals beschuit met muisjes of koekjes.

5 jaar geleden

Ik ben ambtenaar, dus bij ons wordt bij elke feestje getrakteerd 😉 bij de bekendmaking van het geslacht had ik ja hoe heten die dingen eigenlijk nu... chocoladezoenen? Kopje met een heet mes er af gesneden en dan muisjes er op. Wel s'ochtends gemaakt, maar het is zo gedaan. Deze foto heb ik van internet geplukt hoor maar dan heb je een idee. Sja verder werk ik al maanden thuis dus ik ben ff aan het nadenken hoe ik afscheid wil nemen, had ook wel willen trakteren of in ieder geval m'n collega's nog ff zien maar dat gaat hem niet worden 🙈

5 jaar geleden

Wij denken erover om van die uitdeelzakjes van Haribo te geven. Ineens ook meer corona-proof doordat ieder zijn eigen zakje de bokaal kan nemen ipv losse snoepjes / suikerbonen / ...

5 jaar geleden

Ik trakteerde deze flesjes met roze popcorn aan de kinderen (werk op een kinderdagverblijf), ‘ready to pop’ en voor mijn collega’s een klein flesje bubbels ‘ready to Pop’ 🤩

5 jaar geleden

.

5 jaar geleden

Reactie op chris_vdv

.
Heb je dit zelf gemaakt of ergens gekocht? Super leuk idee namelijk.

5 jaar geleden

Reactie op Mamavannoraa

Heb je dit zelf gemaakt of ergens gekocht? Super leuk idee namelijk.
Dankje! Zelf gemaakt, flesjes kun je op bedankjes.nl bestellen. Bij de Hema hadden ze popcorn met tompouce smaak , dat erin en zelf een label gemaakt.

5 jaar geleden

Ik heb deze week mini magnums ingeslagen in het roze. Nu 2e pak gratis bij de AH. Wij geven het als er kraambezoek komt, maar misschien ook leuk om te trakteren op het werk als je een meisje krijgt ;)

5 jaar geleden

Reactie op Goudklompje

Ik heb deze week mini magnums ingeslagen in het roze. Nu 2e pak gratis bij ...
Leuk idee zeg. Ik ga hem jatten :)