5 Reacties

4 jaar geleden

Zoals mijn verloskundige zei 2 jaar geleden : het zit er en gaat niet zomaar weg. Wij hadden een voedselvergiftiging opgelopen in Egypte toen ik 8 weken zwanger was. Daarnaast heb ik zitten tuinieren zonder handschoenen (niet bij stilgestaan toen) en omdat ik vreselijk ijzer te kort had en ijzertabletten amper werkten, goed rood vlees gegeten van een keurslager... Ik heb nu een anderhalf jarige dochter 🥰 vroeger waren "de regels" ook heel anders dan nu.. Ik ben er misschien wat makkelijker in.. Ik ben wel netjes gestopt met roken 👌

4 jaar geleden

Je mag dat gewoon eten volgends mij maar dan wel gewassen, eet nooit opgewassen groente en fruit

4 jaar geleden

Mijn vk heeft gezegt dat als je er niet ziek van geworden bent je je ook geen zorgen over hoeft te maken. De stress is vaak erger dan het eten zelf. Bovendien komen ze elke x weer met andere dingen. Maar 2015 mocht je nog rookvlees bijv. Nu mag dat ook niet meer...

4 jaar geleden

Reactie op Toekomstigemama

Je mag dat gewoon eten volgends mij maar dan wel gewassen, eet nooit opgewa ...
Kiemgroente zou mogelijk salmonella kunnen bevatten. Maar zoals ik al eerder zei, als je zelf niet ziek wordt is de kans super klein dat die kleine het merkt. Mijn schoonmoeder at 3x per week biefstuk medium vanwege ijzer te kort... Mijn vriend zit heel gezond naast me...

4 jaar geleden

Bedankt voor de berichten! Ik heb het wel ongewassen gegeten.. maar heel minimaal, dus echt niet veel. Ik voel me niet ziek of iets dus het zal dan wel meevallen denk ik zo toch.. Ik probeer zoveel mogelijk gewassen groente en fruit te eten, maar als je het voorgeschoteld krijgt weet je dit natuurlijk niet altijd..