5 Reacties

2 jaar geleden

Wij kijken eerlijk gezegd nauwelijks tv. Heel soms mag ze een aflevering van tien minuten kijken van nijntje. Maar dat is misschien eenmaal per maand. Op deze leeftijd hebben ze echt geen tv nodig of zich te vermaken en het is ook slecht voor de ogen overigens. Het zou makkelijker zijn als ik mijn handen even vrij had maar dat weegt voor mij niet aan hoe schadelijk het is op deze jonge leeftijd..

2 jaar geleden

Haai, Mijn dochter is bijna 14 maanden en ze mag van mij best max een half uur aaneengesloten tv kijken. En dit max 2x oo 1 dag.

2 jaar geleden

Ik moet zeggen dat mijn dochter vrijwel geen televisie kijkt. Ik heb de televisie ook nooit echt als activiteit aangeboden. Zij vermaakt zich eigenlijk altijd goed met haar speelgoed.

2 jaar geleden

Ja mijn dochter speelt ook gewoon heel goed met haar speelgoed maar vroeg me af waar ik goed aan doe met tv kijken , ze houd echt van word party en nijntje bijvoorbeeld

2 jaar geleden

Bij ons staat de tv vaak aan voor onszelf. Soms zetten we Paw Patrol oid aan. Of iets waar we allemaal naar kunnen kijken zoals Shrek (vindt ik super films). Ik maak me er niet zo druk om. Hij kijkt verder geen video's op telefoon of tablet overigens.